اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی برنامه دو ساله

15 هزار شغل در روستاهای البرز ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری البرز گفت: طی برنامه دو ساله، 15 هزار شغل در روستاهای این استان ایجاد خواهد شد.

15 هزار شغل در روستاهای البرز ایجاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، آرش بهادری اظهار داشت: این میزان اشتغال طی سال‌های 90و 91 (سال اول و دوم برنامه پنجم توسعه کشور) ایجاد می‌شود.
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز ادامه داد: موضوع اشتغال نیروی فعال یک جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های دولتمردان و مسئولان است.
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز اضافه کرد: موضوع اشتغال روستاییان در اولویت کاری مسئولان قرار دارد.
وی گفت: بررسی روند گذشته و موجود عرضه و تقاضای نیروی کار، شناخت عوامل موثر بر عرضه و تقاضای نیروی کار، نظارت مستمر براجرای طرح، پیش‌بینی منابع تامین اعتبار در امر سرمایه‌گذاری در روستاهای البرز، بررسی و شناسایی نقاط ضعف و تنگناها در حوزه اشتغال روستایی از اهداف اجرای طرح اشتغالزایی روستایی دراین استان است.
بهادری توسعه خدمات رسانی به روستاها را در امور مختلف مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: توسعه خدمات‌رسانی به مردم در روستاها سبب کاهش مهاجرتهای بی رویه به شهرها شده و ساکنان روستاها در روستاهای خود ماندگار می‌شوند.
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز متذکر شد: ایجاد اشتغال، توسعه خدماتی همچون برق، گاز،‌آب و تلفن و همچنین دیگر خدمات از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.
انتهای پیام/ن30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول