اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس:

باید به دنبال تشکیل مجلسی عقلانی باشیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس گفت: مجلس از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است و همه باید به دنبال تشکیل مجلسی عقلانی باشیم.

باید به دنبال تشکیل مجلسی عقلانی باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم اراک در مجلس، عباس رجایی در جمع مردم هزاوه با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی باشکوه همراه با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای دغدغه همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی است، افزود: ما در وهله اول به دنبال فراهم کردن بستر و زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو هستیم.
وی تصریح کرد: این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 است و از سوی دیگر اوضاع منطقه و جهان دگرگون شده و چشم‌های جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده است.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس ادامه داد: از سوی دیگر هر انتخاباتی که در کشور برگزار می‌شود نوعی رفراندوم جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، امیدواریم مردم هوشیار و بصیر کشورمان همچون 9 دی که آن حماسه بزرگ را خلق کردند در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر را خلق کنند و بار دیگر دشمنان انقلاب را از طمع‌ورزی به این آب و خاک مایوس سازند.
رجایی گفت: 9 دی نماد بیداری، بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران است، حضور گسترده مردم در تظاهرات 9 دی تمام توطئه‌های استکبار جهانی در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را ناکام گذاشت و ملت ایران اسلامی نشان داد که پیرو ولی فقیه زمان خود است و نگاهش به سر انگشت اشاره رهبری است.
وی با بیان اینکه ملت در 9 دی به برکت وجود رهبری خط و راه را شناخت و توانست از انقلاب خود در برابر هجوم همه جانبه دشمن دفاع کند، گفت: امروز موفقیت بزرگ کشور در عرصه‌های مختلف به برکت همین ایستادگی‌ها و مقاومت‌هاست.
رجایی فتنه سال 88 را ناشی از انحراف عده‌ای از خواص از خط ولایت دانست و افزود: عده‌ای در فتنه 88 فریب خوردند و از هشدارهای رهبری و هدایت‌های ایشان غفلت کردند.
نماینده مردم اراک یکی دیگر از ارکان انتخابات را انتخاب افراد اصلح دانست و اظهار کرد: ما باید به دنبال تشکیل مجلسی عقلانی که مجموعه‌ای از نیروهای متعهد، متخصص و صاحب فکر و اندیشه است، باشیم تا بتوانیم قوانین خوب برای کشور تصویب کنیم.
وی تاکید کرد: قانون خوب، کشور را آباد و قانون بد کشور را از مسیر اصلی خارج می‌کند لذا باید به دنبال تقویت مجلس از طریق افراد آگاه و توانمند و معتقد به انقلاب و ارزش‌های اسلامی باشیم.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول