اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

کسانی که توان کار کردن ندارند کاندیدای مجلس نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: به افرادی که کاندیدا می‌شوند توصیه می‌کنم اگر توان کار ندارید و نمی‌توانید مسئولیت سنگین نمایندگی را به عهده بگیرید خود را درگیر نکنید.

کسانی که توان کار کردن ندارند کاندیدای مجلس نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نماز با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ریشه همه خواسته‌های دنیا در بی تقوایی است که مانند غده سمی به تمام بدن سرایت می‌کند و اگر اعمال و رفتارمان رنگ خدایی نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد.
وی در ادامه بحث هفته های قبل افزود: اصحاب امام حسین(ع) آنچنان بصیرتی داشتند که در سخت‌ترین مراحل حادثه عاشورا دست از یاری امام نکشیدند و تا آخرین لحظه از امام و مقتدای خود دفاع کردند و در راه معبود به شهادت رسیدند.
این مسئول اضافه کرد: یاران امام حسین(ع) به آن حضرت عشق می‌ورزیدند و از نظربصیرت، آگاهی و بینش سیاسی به مرتبه‌ای رسیدند که حتی از یاران و اصحاب امام علی(ع) بصیرت بیشتری داشتند و به وفا و تعهد و مسئولیت خود در برابر رهبر و امام خود عمل کردند.
رکنی حسینی با اشاره مناسبت‌های هفته گفت: پنج دی ماه سالروز شهادت دکتر مفتح به دست منافقان کوردل و روز وحدت حوزه و دانشگاه است که آنان با همه قساوت و دشمنی نتوانستند ضربه‌ای به اهداف مقدس نظام اسلامی بزنند.
وی ادامه داد: هفت دی سالروز ولادت امام محمّدباقر(ع) است، امامی که در حادثه عاشورا سن کمی داشت و توانست اتفاقات آن روز را به خاطر بسپرد و به آیندگان منتقل کرد و اگر نظیر امام در آن حادثه حضور نداشتند هیچ کس از وقایع کربلا مطلع نمی‌شد.
خطیب جمعه بردخون با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: به افرادی که کاندیدا می‌شوند توصیه می‌کنم اگر توان کار ندارید و نمی‌توانید مسئولیت سنگین نمایندگی را به عهده بگیرید خود را درگیر نکنید، زیرا فرصت برای خدمت فراوان است و صندلی مسئولیت زیاد است.
وی خطاب به نمایندگان فعلی اذعان داشت: به دوران نمایندگی خود نمره بدهید و خود را بسنجید و ببینید چه عملکردی داشته‌اید و تا چه حد به وعده‌های خود عمل کرده‌اید، زیرا اگر توان کار ندارید در حق خود و مردم جفا کرده‌اید.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول