اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برای اعطای تسهیلات به خیرین خوابگاه‌‌ساز آماده‌ایم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: آمادگی داریم برای خیرین خوابگاه‌ ساز و متقاضیان ساخت خوابگاه‌های دانشجویی در استان تسهیلات لازم را پرداخت کنیم.

برای اعطای تسهیلات به خیرین خوابگاه‌‌ساز آماده‌ایم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش یکشنبه شب در نشست ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی بوشهر با تاکید بر اینکه اولویت واگذاری خوابگاه به دانشجویان متاهل است، اظهار داشت: با توجه به وجود خیرین مدرسه و مسکن‌ساز می‌توانیم زمینه فعال شده خیرین خوابگاه‌ساز را نیز فراهم کنیم.
وی افزود: دانشگاه‌ها کانون انسان‌سازی برای جامعه اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند چرا که دانشجویان سکانداران آینده کشور هستند.
استاندار بوشهر بیان کرد: باید به فکر تربیت انسان‌هایی باشیم که در آینده می‌خواهند سکان‌دار کشور باشند.
جهانبخش ابراز داشت: باید روی اندیشه دانشجویان کار کرده و پوشش آنان را نیز مورد توجه قرار دهیم.
استاندار بوشهر اضافه کرد: دانشگاه‌ها باید به مراکز انسان‌ساز تبدیل شوند و برای ساخت این مراکز هم باید هزینه کنیم.
فرماندار بوشهر نیز با تاکید بر توجه به مسائل و مشکلات دانشگاه‌های غیر انتفاعی بیان داشت: کارگروهی با حضور فرمانداری، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، مرکز بهداشت، بسیج دانشجویی و مرکز آموزشی خواهران برای بررسی تاسیس خوابگاه‌های دانشجویی تشکیل شود.
جعفرپورکبگانی افزود: این کارگروه باید ضمن ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی، مجوز تاسیس خوابگاه را هم بدهد در این صورت می‌توانیم به صورت هفتگی مشکلات را بررسی کنیم.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز گفت: در سه نشست قبلی کمیسیون دانشجویی 17 مصوبه با نظر اعضای جلسه به تصویب رسید.
ناصر کشاورزی افزود: با توجه به نسبت جمعیتی شهرستان بوشهر و جمعیت دانشجویی آن، این شهرستان یک شهر علمی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه نیاز به تامین خوابگاه‌های دانشجویی از ضروریات است، خاطرنشان کرد: تشویق بخش خصوصی برای تامین و احداث خوابگاه خودگردان دانشجویان از برنامه‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
طرح حفاظتی موقت و دائم برای خوابگاه دانشجویان دختر عالی‌ شهر، نصب دوربین‌های مدار بسته در ورودی خوابگاه‌های دانشجویی و محیط‌های پیرامونی، بازدید مسئولان استانی از خوابگاه و نشست مسئولان خوابگاه‌های دانشجویی برای بیان مشکلات، بررسی مسائل دانشگاه‌های غیر انتفاعی، بررسی مسائل خانه‌های دانشجویی، تجمیع خانه‌ها و جلوگیری از پراکندگی خوابگاه‌ها و بررسی پوشش دانشجویان خوابگاهی از مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول