اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زبان یاوه‌گوی فتنه‌گران با سیلی مردم در 9 دی بسته شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زبان یاوه‌گوی فتنه‌گران با سیلی مردم در 9 دی بسته شد.

زبان یاوه‌گوی فتنه‌گران با سیلی مردم در 9 دی بسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مرتضی رهنما پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: 9 دی نماد میثاق پرشور امت ولایت‌مدار ایران با رهبر معظم انقلاب و سیلی محکمی بر گونه بدخواهان خارجی و داخلی نظام بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همایش وحدت آفرین 9 دی تجلی اراده ولایتمداری ملت ایران اسلامی است.
وی افزود: 9 دی حرکت آرمانی و خودجوش مردم ایران در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی بود که باعث طرد ایادی فریب خورده داخلی و رسوایی دشمنان خارجی شد.
رهنما ولایت فقیه را رکن اساسی خیمه‌گاه نظام اسلامی دانست و افزود: 9 دی یک حرکت آرمانی و فراموش نشدنی بود که وحدت، همدلی و وفاق آحاد مردم را با چشم‌اندازی خیره کننده به‌دنبال داشت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 9 دی مردم به صحنه آمدند تا از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حماسه 22 خرداد‌ماه 88 حمایت کنند و سرمایه‌گذاری‌ که دشمنان سال‌ها با کمک دست نشانده‌ها، مهره‌ها و ایادی داخلی خود انجام دادند تا در فتنه 88 به نتیجه برسند را با شکست مواجه سازند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زبان یاوه‌گوی فتنه‌گران با سیلی مردم در 9 دی بسته شد چرا که تا پیش از این روز مدام با یاوه‌گویی و سیاه‌نمایی در راستای خواسته‌های استکبار جهانی در حال توطئه‌افکنی بودند.
این مسئول این رهبری انقلاب را در هنگامه طوفان‌ها و فتنه‌ها در همه دنیا بی‌نظیر دانست و افزود: فتنه 88 در هر کجای این کره خاکی اگر اتفاق افتاده بود بنیان حکومت‌ها را ویران می‌کرد که با هوشمندی رهبر معظم انقلاب کشور و نظام این برهه تاریخی را نیز بدون کمترین هزینه‌ای پشت سر گذاشت.
رهنما بیان کرد: مردم در طول عمر پربرکت نظام در عرصه عمل به اثبات رساندند که در برابر  هرگونه هتک حرمت به ارزش‌ها پاسخ محکمی به دشمنان خواهند داد و کمر آنها را خواهند شکست.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول