اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ورامین تاکید کرد

9 دی پایان خط حامیان لیبرالیسم بود

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ورامین در آستانه ۹ دی‌ماه در بیانیه‌ای ضمن تجدید میثاق با ناخدای کشتی انقلاب تاکید کرد: 9 دی‌ماه پایان خط حامیان لیبرالیسم بود که سران فتنه به ‌دنبال احیای آن بودند.

9 دی پایان خط حامیان لیبرالیسم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه 9 و 10 دی‌ماه بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین با انتشار بیانیه‌ای با ناخدای کشتی انقلاب تجدید بیعت کردند.
در این بیانیه آمده است: 9دی‌ماه سالگرد قیام خودجوش ملتی است که افتخار پرچمداری مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را در دنیای کفر و شرک و نفاق بر دوش دارد.
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ورامین تاکید کرد: 9 دی‌ماه، ملت بزرگ ایران در اقتدای به سالار شهیدان کربلا و اصحاب با وفایش بر سر صاحبان زر و زور و تزویر فریاد برآورد «هیهات من الذله»، 9 دی­­­­­­­­ماه تداوم همان شور حسینی است که در محرم ۵۷ استبداد و استعمار را به خاک مذلت نشانید، و در محرم ۸۸ چهره نفاق داخلی را نمایان ساخت و سرانجام به ذلت و خواری کشانید و نهم دی‌ماه پایان خط حامیان لیبرالیسم بود که سران فتنه به‌دنبال احیای آن بودند.
دانشجویان خاطرنشان کردند: 9 دی‌ماه جفاکاران و مدعیان دروغین خط امام به رسوایی همیشگی کشیده شدند، نهم دی­ماه برافراشته شدن پرچم عمار بود که در فضای غبارآلود فتنه اهل بصیرت را گم نکنند و نهم دی­ماه شعله های فروزان انقلاب اسلامی را در جهان فروزنده تر نمود و مایه دلگرمی دوستداران انقلاب اسلامی و خواری و خذلان فتنه گران داخلی و خارجی گردید.
در این بیانیه تاکید شده است: 9 دی‌ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت بزرگ ایران است که ثابت کردند تا پایان جان برای حفظ اصول اسلام ناب محمدی (ص) با پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه­ای همچنان ایستاده­اند.
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ورامین بیان داشت: از آثار مثبت 9 دی‌ماه، افزایش انسجام و یکپارچگی ملت و رویش جوانه­های بصیرت در آحاد ملت به‌ویژه جوانان و ریزش چهره­های نفاق و خنثی شدن برنامه‌های جورج سوروس و سیا و موساد در قالب جنبش سبز اموی بود.
در این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی ورامین در آستانه دومین سالگرد یوم الله و حماسه ماندگار کفن پوشان ورامین در حرکت به سمت تهران در دفاع از ولایت مطلقه فقیه در ۹ و ۱۰ دی­ماه ۸۸ و با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ الکترونیکی استکبار و به زمین نشاندن پهپاد آمریکایی در صحرای طبس، بار دیگر با ناخدای کشتی انقلاب اسلامی بیعت خود را تجدید کرده و اعلام می‌دارد که در مبارزه با زوایای پیدا و پنهان جنگ نرم استکبار و فتنه گران داخلی و خارجی تا آخرین قطره خون از کیان و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می­کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول