اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان

ویژه‌نامه 9 دی در دانشگاه لرستان منتشر شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از انتشار ویژه نامه 9 دی در این دانشگاه خبر داد.

ویژه‌نامه 9 دی در دانشگاه لرستان منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهدی امید صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: به مناسبت فرارسیدن 9 دی سالروز خروش ملت ایران در دفاع از حریم ولایت، ویژه نامه‌ای در دانشگاه لرستان منتشر و در اختیار دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه قرار گرفت.
وی افزود: در این ویژه‌نامه مطالبی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری، مقالاتی در زمینه دفاع از ولایت و رویداد بزرگ 9 دی، جنبش دانشجویی، وحدت حوزه و دانشگاه، واقعه و تحلیلی بر 16 آذر، سخن بزرگان در خصوص دانشجو و دیدگاه صاحب‌نظران در رابطه با تسخیر سفارت انگلیس آمده است.
امید همچنین از انتشار 20 عنوان نشریه در دانشگاه لرستان تا پایان نیمسال جاری خبر داد و گفت: مطالب 20 عنوان نشریه دانشجویی در دانشگاه لرستان گردآوری و آماده شده که پس از طی مراحل صفحه آرایی منتشر می‌شوند.
مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه نشریات در دست انتشار در قالب‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، تخصصی، علمی و طنز منتشر می‌شوند، متذکر شد: نشریات طنین، کلیما، کنکاش، دریچه، پارسوا، صراط، هفت، هم اتاقی، فریاد قلم، تعامل، کریستال، مهرگان،حیات، میان پرده، آکوا، آتنا، کارتل، سایه روشن، اضوا ، کفشدوزک از جمله نشریات در دست چاپ هستند، که به طور میانگین در 30 تا 40 صفحه منتشر می‌شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول