اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان:

9 دی نقطه عطفی در تاریخ ایران محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 9 دی همچون 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب می‌شود.

9 دی نقطه عطفی در تاریخ  ایران محسوب می‌شود
روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 9 دی یادآور حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که در این روز توطئه‌ها و ترفندهای مختلف دشمنان اسلام به خوبی آشکار شد.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام توطئه‌های گوناگونی را در طی 32 سال گذشته به کشور تحمیل کرده‌اند، افزود: از سال 1342 و با معرفی امام به عنوان رهبر جامعه از سوی مردم و اطاعت از ایشان دشمنی‌های استکبار علیه نظام آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: حرکت‌های مختلفی از سوی استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد که تاکنون در حوزه‌های مختلف ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نیز دشمنان اسلام توطئه‌های مختلفی را در جنگ اعمال کردند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله توطئه‌های دشمنان از نوع نرم ادامه یافت.
صمدی یادآور شد: در حال حاضر نیز دشمنان اسلام طی چند سال گذشته با هدف قرار دادن انتخابات برنامه‌ریزی‌های مختلفی را برای خدشه‌دار کردن انتخابات در ایران به کار برده‌اند که در سال 88 با ایجاد فتنه‌ای عظیم همه توان خود را برای به گمراهی کشاندن مردم به کار بردند.
وی با اشاره به اینکه با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری فتنه 88 به فرصتی برای شناسایی عناصر ضد انقلاب و دشمنان تبدیل شد، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت مردم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در 9 دی متجلی شد و مردم با حضور گسترده در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان بیان داشت: دشمنان اسلام از آنجایی که از انقلاب اسلامی و مردم ایران کینه داشتند و به ثمر رسیدن انقلاب را منافی برنامه‌های استکباری خود می‌دانستند، طی 32 سال گذشته برنامه‌ریزی‌های مختلفی را علیه نظام تدارک دیده بودند، که حماسه 9 دی پایانی بر همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی بود.
وی با اشاره به وقایع روز عاشورای سال 88 بیان داشت: در این روز استکبار همه توان خود را برای براندازی نظام به کار بست تا با توهین به مقدسات و هتاکی به ارزش‌ها برنامه‌های خود را عملی کند که مردم با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های آنان را خنثی کردند.
صمدی یادآور شد: اعمال دشمنان اسلام در عاشورای حسینی موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم و به دنبال آن خلق حماسه 9 دی شد.
وی گفت: 9 دی همچون 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب می‌شود که ضروری است این روز را گرامی داشته و نگذاریم به فراموشی سپرده شود.
دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: باید نخبگان، روحانیان و مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته آگاه شده و در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.
وی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی را زیر سئوال ببرند، خاطرنشان کرد: باید مراقب توطئه‌های دشمنان از جنس جدید باشیم.
صمدی بر لزوم تبیین ابعاد 9 دی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: 9 دی به عنوان حماسه‌ای ماندگار برنامه‌ریزی‌های مختلفی را می‌طلبد تا از زوایای مختلف توطئه‌های دشمنان بررسی شده و در برابر این توطئه‌ها برنامه‌ریزی مطلوبی انجام پذیرد.
وی با بیان اینکه گرامیداشت این روز وظیفه همه مردم است، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های مختلف و کرسی‌های آزاد اندیشی در راستای تبیین اهداف فتنه‌گران ضروری است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول