اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زندان فردوس صورت می‌گیرد؛

برگزاری گفتمان ولایی بازخوانی حماسه‌ها

خبرگزاری فارس: در آستانه حماسه نهم دی‌ماه گفتمان ولایی بازخوانی حماسه‌ها در زندان این شهرستان برگزار شد.

برگزاری گفتمان ولایی بازخوانی حماسه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره زندان شهرستان فردوس صبح امروز در این گفتمان اظهار داشت: این گفتمان ولایی با هدف افزایش بصیرت مددجویان برگزار می‌شود.
سیدمحمدرضا موسوی ثانی بصیرت و هوشیاری مردم را از مهم‌ترین پیام‌های حماسه بصیرتی نهم دی ماه عنوان کرد و افزود: در حماسه نهم دی مردم با حضور هوشمندانه خود از ارزش‌های والای انقلاب و نظام دفاع کردند.
وی تصریح کرد: حماسه 9 دی به برنامه‌های استکبار جهانی و برخی ایادی داخلی پایان داد و امروز به عنوان یکی از روزهای حماسی در کشور مطرح است.
مسئول فرهنگی اداره زندان شهرستان فردوس نیز با اشاره به حادثه عاشورا و بصیرت یاران امام حسین (ع) افزود: مردم با درس گرفتن از حادثه عظیمی چون عاشورا از دین خود دفاع کردند.
حجت‌الاسلام محمد دهقان افزود: در حماسه با شکوه نهم دی‌ماه مردم با تکیه بر ریسمان محکم الهی و نعمت ولایت، از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای ستاد 9 دی تصریح کرد: فتنه 88 یک بیماری بود که با حضور عظیم مردم دفع شد.
مسئول فرهنگی زندان فردوس ضمن تشریح فتنه و پیامدهای آن یادآور شد: درایت مقام معظم رهبری و حضور میلیونی مردم بود که نقشه‌های شوم توطئه‌گران داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد و برای همیشه بینی آنان را به خاک مالید.
وی زندانیان را به بصیرت، آگاهی و افزایش مطالعات دینی توصیه کرد و گفت: افزایش بصیرت در همه امور به انسان کمک می‌کند و این امر از طریق مطالعه و پژوهش امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول