اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:

برگزاری 300 گفتمان دینی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری بیش از 150 گفتمان دینی در نیمه نخست و 160 گفتمان در شش ماه دوم سال جهاد اقتصادی در مرکز و هشت شهرستان تابعه فعال این استان خبر داد.

برگزاری 300 گفتمان دینی در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا شنبه شب در نشست با مسئولان بسیج شهرستان بوشهر اظهار داشت: ما خواهان تقویت و توسعه اجرای برنامه‌های مشترک همراه با تعامل بین سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و مراکز آموزشی تحول بزرگی در افزایش بینش دینی جوانان ایجاد کرده و آثار مثبت و تاثیرگذار این جلسات را در بین آنان شاهد هستیم.
موسوی‌نیا از برگزاری بیش از 150 گفتمان دینی در نیمه نخست و 160 گفتمان در شش ماه دوم سال جهاد اقتصادی در مرکز و هشت شهرستان تابعه فعال این استان خبر داد و افزود: گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب با حضور 200 نفر از خواهران بسیجی و فعالان فرهنگی با هدف پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان و نوجوانان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی تصریح‌ کرد: در سایه توجه به جوانان و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری آنان زمینه تحقق تولید علم و جنبش نرم‌افزاری که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید فرموده‌اند فراهم شده و ایران اسلامی به دستاوردهای عظیمی در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دست می‌یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در ایام ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) یک‌هزار مبلغ به مراکز و محافل مذهبی و مردمی این استان اعزام می‌شوند.
وی بیان کرد: از این تعداد 200 مبلغ اعزامی از دفتر حوزه علمیه قم ویژه مدارس، 450 مبلغ و 150 مبلغه بومی استان بوشهر و 200 روحانی اعزامی از مراکز اعزام خارج از این استان هستند.
وی اظهار داشت: ماه‌های محرم و صفر بهترین فرصت‌ برای تبلیغ دین مبین اسلام و به ویژه اندیشه‌های ناب شیعی است که روحانیون و مبلغان باید از آنها بهره بگیرند و با برپایی منابر خاص از آن به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ دینی و معارف شیعی و آموزه‌های عاشورایی استفاده کنند.
موسوی‌نیا با تاکید بر لزوم وحدت رویه در برپایی مراسم عزاداری عاشورا گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مبلغان و روحانیون آموزش دیده را به نقاط مختلف استان اعزام می‌کند تا این رسالت خطیر با همکاری مساجد، حسینیه‌ها و سایر مراکز دولتی و غیر دولتی به درستی انجام گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بررسی‌های انجام شده از تشکل‌های مذهبی مختلف این استان که در مناسبت‌های تبلیغی مختلف صورت گرفته، بیانگر موفقیت حضور تبلیغی روحانیون در محافل مذهبی است.
وی افزود: در ماه محرم امسال، با اعزام این تعداد روحانی بومی و غیربومی و با همکاری و حمایت مردم ولایت‌مدار استان، مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را با بهترین کمیت و کیفیت برگزار کرده و می‌کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول