اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد

استفاده 95 درصد دانشجویان دختر از خوابگاه علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 95 درصد دانشجویان دختر غیر بومی که در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند از خوابگاه استفاده می‌‌کنند.

استفاده 95 درصد دانشجویان دختر از خوابگاه علوم پزشکی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری یکشنبه شب در نشست ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی استان بوشهر با اشاره به وجود سه خوابگاه ملکی ویژه خواهران در دانشگاه علوم پزشکی با جمعیت 533 نفر اظهار داشت: از ترم دوم سال تحصیلی 87 خوابگاه استیجاری ابوالفضل با هزینه ماهانه ۵ میلیون و 750 هزار تومان به تعداد 112 نفر تهیه کردیم.
وی افزود: خوابگاه سروش نیز آذر ماه 89 با هزینه 30 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 7 میلیون تومان برای دانشجویان دختر به ظرفیت 103 نفر تامین شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوابگاه سینا را نیز در آذر ماه سال 89 با هزینه 50 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 6 میلیون تومان برای دانشجویان ورودی 89 به ظرفیت 132 نفر تهیه کردیم.
حیدری اضافه کرد: خوابگاه ولیعصر (عج) را نیز با هزینه 800 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 10 میلیون تومان برای دانشجویان پسر به ظرفیت 258 نفر تامین کردیم.
وی با بیان اینکه تمام دانشجویان غیر بومی دانشگاه علوم پزشکی از خوابگاه استفاده می‌کنند، اظهار داشت: با توجه به ورود دانشجویان ترم بهمن به دانشگاه‌ علوم پزشکی، خوابگاه ولیعصر تا 400 نفر ظرفیت پذیرش دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت :مسئولیت خوابگاه‌ها را به کارشناسان روانشناسی محول کردیم و نارضایتی‌ها نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.
حیدری اضافه کرد: دانشجویان متاهل هم از خوابگاه استفاده می‌کنند.
رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای نیز در این نشست گفت: محل قبلی دانشکده امام خامنه‌ای را با تجهیز امکانات لازم برای خوابگاه در نظر گرفتیم و حدود 430 دانشجو در آن محل مستقر شدند.
اسکندر بهروزی افزود:  در حال حاضر حدود یک‌هزار دانشجو داریم و از ترم بهمن ماه نیز حدود 200 دانشجو به ظرفیت ما اضافه می‌شود.
وی با بیان اینکه برای پذیرش مهمانان نوروزی با ظرفیت 500 نفر هم آمادگی داریم، خاطرنشان کرد: تمام دانشجویان روزانه غیربومی دانشکده امام خامنه‌ای از خوابگاه استفاده می‌کنند.
رئیس دانشکده امام خامنه‌ای در ارتباط با مصوبه سفر اول دولت به بوشهر در مورد خوابگاه دانشکده امام خامنه‌ای گفت: 40 درصد کار این پروژه انجام شده اما چند سالی است که بلاتکلیف مانده و از مسئولان استان انتظار داریم زمینه برای اجرایی شدن این پروژه را فراهم کنند.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول