اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی ‌فرارسیدن میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ‌فرارسیدن میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت و افزود: همه آحاد ملت ایران از حقوق اجتماعی مساوی و یکسان برخوردار هستند.

استاندار آذربایجان غربی ‌فرارسیدن میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در ‌پیامی با خطاب قرار دادن هموطنان آشوری و ارمنی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: از اینکه یک بار دیگر فرصت درک مناسبت میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع) فراهم آمد بسیار خرسندم به طوری که مفتخر هستم به عنوان نماینده عالی دولت خدمتگزار در استان، مراتب تبریک صمیمانه خویش به میمنت سالروز تولد آن حضرت همچنین حلول سال 2012 میلادی به حضور همه عزیزان آشوری و ارمنی ساکن آذربایجان غربی عرض نموده از خداوند متعال برای همگان، سلامتی، موفقیت و سالی پر خیر و برکت آرزو می‌کنم. 
وی در ادامه پیام خود تصریح کرد: بی‌شک نقش بعثت و هدایت انبیای الهی در نظام هستی، به ویژه در سلامت و غنای زندگی بشر بی‌همتاست. رواج پیام ربانی عدالت، صلح و برابری حضرت عیسی بن مریم ( ع ) در جهان و پیروی بخش اعظمی از انسان‌های روی زمین از تعالیم راستین ایشان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ادیان الهی شناخته شده، نشانه بزرگی از اصالت و شکوه رسالت آن حضرت است بدیهی است تاثیر شگرف آن پیام به صورت اصلاح امور عالم، عبودیت خدا همچنین دوری انسان از ظلم، گناه، عصیان و سرکشی در همه زمان‌ها جاری بوده و مخاطب آن همه بشریت در گذشته، حال و آینده است. 
این مسئول خاطرنشان کرد: شاید انسان هیچ وقت به اندازه امروز دچار سرگشتگی و قربانی مناسبات ناعادلانه مدعیان دروغین صلح، عدالت و همچنین نیازمند آموزه‌های نیک پیامبران و ادیان الهی نبوده است لذا بی‌جا نخواهد بود تصور نمائیم محور اصلی موج بیداری انسان‌های قربانی نظام ناعادلانه در برخی از کشورهای مسیحی و اسلامی، برگرفته از فرمان‌ها و مشی ضداستکباری آن بزرگوار و پیامبر عزیز اسلام حضرت محمد ( ص ) می‌باشد بر این اساس ان‌شاءالله عنایت و ظفر خدا نیز همراه انسان‌های عدالت‌خواه خواهد بود.   
وی ادامه داد: هم‌وطنان عزیز در نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی آن، همه آحاد ملت ایران اعم از مسلمان، مسیحی، کلیمی و زرتشتی از حقوق اجتماعی مساوی و یکسان برخوردار بوده به همان اندازه نیز در اداره و سازندگی جامعه و حفظ کیان کشور نقش و دخالت دارند. حضور فعال هموطنان مسیحی در صحنه‌های پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و ادامه زندگی مسالمت‌آمیز آنان در کنار مسلمانان، مایه بسی افتخار‌، مباهات و امیدواری است. بر این اساس بر ما و همه مسئولان استان نیز فرض است تمامی مساعی خویش در جهت آسایش، همدلی و زندگی رضایت بخش آحاد ملت به عمل آورند. 
جلال‌زاده اظهار کرد: در خاتمه وظیفه خود می‌دانم یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهیدان والا مقام آشوری، ارمنی همچنین خانواده‌های محترم آنان گرامی بدارم . 
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول