اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر فرق شناسی:

مسیحیت تبشیری از مخوف‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی دنیا است

خبرگزاری فارس: استاد برجسته و پژوهشگر فرق شناسی در ارتباط با فعالیت‌های مسیحیت گفت: مسیحیت تبشیری از مخوف‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی دنیا است.

مسیحیت تبشیری از مخوف‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی دنیا است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن علیزاده در همایش فرقه‌های نوظهور که در ورامین برگزار شد، با رد عرفان‌های دروغین اظهار داشت: نباید اجازه داد برخی از فرقه‌های دروغین به نام عرفان، فقه اسلامی را زیر سئوال ببرند.
استاد برجسته و پژوهشگر فرق شناسی با اشاره به شکست استکبار در برابر تفکر ناب شیعی افزود: غرب و حامیان آن انحراف افکار شیعیان و مسلمین را تنها سلاح برای مقابله با تفکر ناب شیعی و اسلامی برگزیدند، آنها به خوبی درک کردند که دیگر جنگ نرم از طریق اغتشاش در کشور ما میسر نیست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مسیحیت تبشیری از مخوف‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی دنیا است که سعی در حل کردن جوانان ما در خود دارند و تا حدودی موفق نیز عمل کرده‌اند.
این پژوهشگر تاکید کرد: به جوانان می‌گویند خدا در اسلام قهار است، ترسناک است اما در مسیحیت محبت است، محققان آنها پاسخ سئوالات شرعی و شبهات موجود در اذهان جوانان مسلمان را به نفع خود ارائه می‌دهند و به جذب آنان می‌پردازند.
علیزاده در ادامه با هشدار جدی در مورد عرفان‌های کاذب گفت: بیایید یک کرسی در دانشگاه برای بررسی عرفان‌های کاذب راه‌اندازی کنید و اسلام واقعی را بشناسانیم تا جوانان بدانند اسلام یک برنامه عظیم تدافعی تهاجمی در زندگی است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در برخی شهرها، عرفان‌های کاذب مشغول فعالیت هستند و تابه‌حال چندین جوان را گمراه کرده‌اند، باید مجمعی از طلاب و دانشجویانی که می‌خواهند رزمندگی امام زمان (عج) را کنند تشکیل شود و خوراک فکری برای دفاع نرم در برابر این فرق تولید شود.
استاد برجسته و پژوهشگران فرق شناسی اضافه کرد: اگر این عمل صورت گیرد قطعا راه بر سودجویان و دشمنان اسلام ناب و فقه جعفری بسته می‌شود.
یحیی یثربی از محققان و پژوهشگران عرصه فرق کشور نیز در ادامه این همایش با رد عرفان‌های دروغین گفت: نباید اجازه داد برخی از فرقه‌های دروغین به نام عرفان، فقه اسلامی را زیر سئوال ببرند.
همایش فرقه‌های نوظهور به همت حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین و با همکاری دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و به‌منظور تشریح فرقه‌های نوظهور در شهرستان ورامین برگزار شد.
این همایش با استقبال گرم و پرشور مسئولان، روحانیون، دانشگاهیان و علما، صاحب نظران، دانشجویان و طلاب همزمان با ایام شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا برگزار شد.

ارائه 27 مقاله به همایش فرقه‌های نوظهور
مسئول برگزاری همایش فرقه‌های نوظهور در حاشیه این همایش در ارتباط با این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ۲۷ اثر به دبیرخانه همایش ارائه شد که از این بین شش اثر بصورت پوستر چاپ گردید.
طاهره شاکری گفت: مقالات بستر شناسی جریان‌های انحرافی مهدویت به قلم زهره صائمی، نقش استعمار در فرقه سازی با نگارش خدیجه هوشمند ن‍ژاد و فرقه‌های نوظهور و نمادهای آن توسط سمانه حاتم آبادی فراهانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی در ادامه آگاه سازی بیش از پیش جوانان و دانشگاهیان و ارتقاء سطح بصیرت و بینش جامعه را از اهداف اساسی برگزاری این همایش نام برد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول