اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار غیب‌پرور‌ در مراسم رو‌نمایی از نخستین شناسنامه شهید:

نیاز امروز ‌‌شیراز جهاد فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم رونمایی از نخستین شناسنامه شهید در کشور گفت: نیاز امروز ما در سومین شهر حرم اهل بیت (ع) جهاد فرهنگی است.

نیاز امروز ‌‌شیراز جهاد فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور امشب در مراسم رو‌نمایی از نخستین شناسنامه شهید در کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی رجوع مجدد بشریت به آستان مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) بود، ابراز داشت: جنگ تحمیلی یک واقعه منحصر به کشور ما نبود بلکه به لحاظ ددمنشی دشمنان و ایمان رزمندگان اسلام حادثه‌ای برای تمام انسانیت بود.
وی تصریح کرد: ویژگی انقلاب امام روح‌الله و دوران دفاع مقدس در این بود که تمام اقشار با تفکرات و طبقات مختلف به یاری حضرت امام (ره) آمدند.
غیب‌پرور گفت: امروز نیز میزان محک اسلام‌پذیری ما، قرار گرفتن در مسیر ولایت و ولایت‌پذیری است.
وی سپس با اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه نهم دی ماه خاطرنشان کرد: زمانی دشمنان به ساحت مقدس عاشورا و سالار شهیدان اهانت کردند مردم که به کرار امتحان خود را در ولایت‌مداری به خوبی پس داده بودند به صحنه آمدند و جواب محکمی به دشمنان نظام و شیاطین دادند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: مردم شیراز علاوه بر حماسه نهم دی ماه یک روز زودتر یعنی هشتم دی ماه نیز در صحنه حاضر شدند و با فریاد بلند اعلام کردند که هر کس ضد ولایت فقیه باشد ضد حسین‌ابن علی (ع) است.
وی ابراز داشت: باید حماسه هشتم دی مردم شیراز را در آن سال نهادینه کرد تا از حضور مردم مومن و خدادوست قدردانی شود.
غیب‌پرور در ادامه با اشاره به وضعیت فرهنگی شهر شیراز گفت: نیاز امروز ما در سومین شهر حرم اهل بیت (ع) جهاد فرهنگی است و ما به کار فرهنگی نیازی نداریم.
وی با بیان اینکه تفاوت جهاد فرهنگی و کار فرهنگی در حرکت مجاهدانه است اضافه کرد: در عرصه جهاد، شب و روز و خستگی معنایی ندارد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول