اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بین شهرستان‌های فارس

شورای فرهنگ عمومی صفاشهر اول شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمبید گفت: شورای فرهنگ عمومی صفاشهر مرکز شهرستان خرمبید بین 29 شهرستان استان پهناور فارس مقام برتر را به خود اختصاص داد.

شورای فرهنگ عمومی صفاشهر اول شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، داود ایوبی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که به ریاست امام جمعه صفاشهر برگزار شد، اظهار داشت: این شورا نقش بسیاری در تدوین سند فرهنگی خرمبید دارد و با تصمیم‌سازی فرهنگی و نظارت بر فعالیت‌های مربوطه مرجعی بی‌همتا در این شهرستان است.
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم بید ابراز داشت: تشکیل به موقع جلسات با حضور تمام اعضای موثر و کیفی و جامع بودن مصوبات همراه با درصد بالای اجرای مصوبات و نخستین اثربخشی در جامعه و گزارش آنها به مرکز تصمیم‌گیری استانی و شهرستانی از مهم‌ترین ملاک‌های برتری شورای فرهنگ عمومی صفاشهر بوده است.
وی افزود: برگزاری همایش‌ها و تحقیقات مختلف با موضوعات متنوع، توجه به نسل جوان با رویکرد نوین علمی مذهبی و برگزاری گفتمان‌های مختلف و چاره‌اندیشی برای حل مشکلات فرهنگی از دیگر مولفه‌های برتری این شورا بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان خرمبید تصریح کرد: همراهی و همدلی ائمه جمعه با مدیریت عالی این شهرستان و اعتقاد مردم و مسئولان به جایگاه آنها و مدیریت عالمانه آنها فضای کاری بسیار خوبی را در این شهرستان برای فعالیت فرهنگی ایجاد کرده است.
به گزارش فارس، صفاشهر مرکز شهرستان خرمبید در فاصله 187 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول