اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

نهم دی به طور قطع یوم‌الله ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع نهم دی برای ملت ایران یوم‌الله مبارکی است، چرا که در این روز توانستند یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌ها را از انقلاب دور سازند.

نهم دی به طور قطع یوم‌الله ملت ایران است
حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی که روزهای بهمن 57 و یا دوران هشت سال جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، از نسل‌ اولی‌های انقلاب می‌پرسند چرا روزهایی مانند 22 بهمن را ما یوم‌الله می‌دانیم.
وی تصریح کرد: علت این پرسش مشخص است، چرا که آنها فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی و بالاخره عنایات الهی برای پیروزی ملت ایران را به خاطر نداشته و درک نمی‌کنند که اگر این از خودگذشتگی و توجه حضرت حق نبود، امروز ما نیز گرفتار حکومتی دیکتاتور بودیم.
این مسئول ادامه داد: این در حالی است که تمام اقشار مختلف جامعه فتنه سال 88 و حوادث تلخ روزهای پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را به خاطر داشته و کمتر کسی است که دسیسه و توطئه استکبار و وطن‌فروشی فتنه‌گران را درک نکرده باشد.
 
* در فتنه 88 هدف براندازی نظام بود
گروسی با اشاره به اسناد کشف‌ شده و اعترافات فتنه‌گران و اربابان آنها در غرب ابراز داشت: امروز برای همگان مشخص است که در فتنه 88 هدف براندازی نظام و به سلطه گرفتن ملت ایران بود.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در ابتدا اکثر مردم و حتی نخبگان سیاسی به عمق فاجعه و توطئه‌ای که برای ما طراحی کردند، پی نبرده بودند.
نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: خوشبختانه با درایت و هوشیاری رهبری عظیم‌الشان انقلاب و بصیرت ملت ایران فتنه 88 خنثی شد و اگر نبود عنایت ویژه حضرت ولی عصر (عج) به انقلاب اسلامی، نمی‌توانستیم درخت تنومند انقلاب را در برابر طوفان‌ها حفظ کنیم.
گروسی به حضور گسترده اقشار مختلف ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی 88 اشاره کرد و گفت: در این روز همه مردم حضور داشته و یک صدا در برابر فتنه‌گران از ولایت و انقلاب دفاع کردند و به طور قطع این روز برای همه ایرانیان یوم‌الله مبارکی است.
 
* لزوم حفظ بصیرت و آگاهی ملت ایران 
وی در پایان اذعان داشت: اگر چه ما توانستیم با اقتدار فتنه 88 را پشت سر گذاشته و با سربلندی انقلاب را از گردنه‌های سهمگین عبور دهیم، اما به طور قطع اگر درایت و بصیرت و ولایت‌مداری خود را حفظ نکنیم، در برابر توطئه‌های جدید دشمن ناتوان خواهیم بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول