اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه خوزستان:

ایجاد پنج پاسگاه پلیس‌راه در خوزستان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان ایجاد حداقل پنج پاسگاه پلیس راه را در راه‌های استان به منظور ارتقای ایمنی ضروری دانست.

ایجاد پنج پاسگاه پلیس‌راه در خوزستان ضروری است
قاسم قدرتی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور روز بدون حادثه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، طول راه‌های خوزستان را یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: برای تقویت پلیس در راه‌های خوزستان، ایجاد پنج پاسگاه پلیس راه در طول راه‌ها ضروری است.
وی با بیان اینکه احداث دو ایستگاه پلیس راه در استان در محورهای لالی و ایذه تصویب شده، از کلنگ‌زنی پاسگاه پلیس راه در محور ایذه ـ باغملک تا پایان امسال خبر داد و افزود: با توجه به اینکه قرار است بزرگراه مسجدسلیمان ـ نفت سفید احداث شود، محل احداث پاسگاه لالی تغییر کرد و به این محور منتقل می‌شود.
این عضو کمیته ایمنی راه‌های استان همچنین با اشاره به اینکه خوزستان ۲۰ درصد سهم خودروهای سنگین در کشور را به خود اختصاص می‌دهد، تاکید کرد: هوشمند کردن راه‌ها و تجهیز آن‌ها به امکانات و تکنولوژی‌های روز، اهمیت بسیاری در کاهش تصادفات دارد چرا که با وسعت راه‌های خوزستان و افزایش حجم وسایل نقلیه امکان استقرار نیروهای پلیس در طول مسیر امکان پذیر نیست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دومین روز اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی است، گفت: هدف از این قانون تامین آرامش و سلامتی جامعه و برخورد با معدود رانندگان متخلف و خطرساز است و توصیه می‌شود که رانندگان عمل به آن را در دستورکار قرار دهند.
قدرتی تاکید کرد: قانون جدید راهنمایی و رانندگی برای ممانعت از تخلفات پرخطر از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات نمایشی، عبور از طرف چپ جاده و صحبت کردن با تلفن همراه ساز و کارهایی تعیین کرده است که توقیف خودرو، نمره منفی و ابطال گواهینامه از آن دسته‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول