اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ترافیک شهرداری مشهد:

2هزار استوانه ایمنی در نقاط حادثه‌خیز مشهد نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب و جایگیری بیش از 2هزار استوانه ایمنی با قابلیت دیدی در شب در تمامی نقاط حادثه‌خیز شهر مقدس مشهد خبر داد.

2هزار استوانه ایمنی در نقاط حادثه‌خیز مشهد نصب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، سید مهدی امامی میبدی اظهار داشت: در راستای افزایش ایمنی معابر به‌ویژه در هوای مه‌آلود، ‌بارانی و همچنین دید بهتر در هنگام شب،‌ طرح تعویض و نصب استوانه‌های ایمنی از ابتدای آذر ماه تصویب و به مرحله اجرا رسید.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار داشت: در این طرح شاهد نصب استوانه‌هایی با قابلیت دید بهتر در شب و شرایط نامساعد جوی هستیم که به رانندگان این امکان را می‌دهد در نقاط حادثه‌خیز، دید مناسب‌تری نسبت به محدوده خطر داشته باشند.
امامی ادامه داد: از دیگر فواید این استوانه‌ها می‌توان به قابلیت عدم جذب آسان آلودگی‌ها و همچنین توانایی رویت شدن و دادن هشدار در  شرایط آب و هوایی اشاره کرد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار داشت: این استوانه‌‌ها در بیشتر میادین مهم شهر مانند میدان آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی و همچنین بیشتر نقاط حادثه‌خیز شهر مشهد نصب شده‌اند و تاپایان آذرماه امسال نیز روند نصب آنها در نقاط مختلف ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول