اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حراست سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی استان یزد:

ضریب ایمنی موزه اسناد یزد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مسئول حراست سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از افزایش ضریب ایمنی و امنیتی موزه اسناد ملی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد خبر داد.

ضریب ایمنی موزه اسناد یزد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه‌های عمومی استان یزد محمدصادق احمدی اظهار داشت: ضریب ایمنی و امنیتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی و موزه اسناد ملی واقع در خانه لاری‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافت.
وی افزود: به دنبال حضور دو نفر از نیروهای حراست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در مدیریت یزد و بعد از برگزاری جلسات متعدد با نیروی انتظامی و حفاظت میراث فرهنگی و مرکز آتش‌نشانی یزد و اتخاذ تدابیر لازم، ضریب ایمنی و امنیتی خانه لاری‌ها که به عنوان مرکز اداری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه اسناد ملی استفاده می‌شود به مقدار قابل توجهی افزایش یافت.
احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خانه لاری‌ها که در بافت تاریخی و فرسوده شهر یزد واقع شده است، مشکلات ایمنی و امنیتی متعددی برای این مرکز وجود دارد از جمله وجود کوچه‌های تنگ و طولانی که مانع رسیدن ماشین‌های اطفاء حریق در صورت بروز حادثه به این مرکز می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین قرار گرفتن این مکان در محله قدیمی که اغلب اتباع بیگانه در خانه‌های آن ساکن هستند، مشکل امنیتی را باعث شده که با حضور نیروهای حراست سازمان مرکزی و با همکاری نهادهای امنیتی انتظامی و ایمنی استان ضریب ایمنی و امنیتی این مرکز افزایش یافت.
احمدی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مساعدت مسئولان استان یزد محل مناسبی در خور شأن سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای مدیریت سازمان در استان اختصاص یابد و ساختمان مستحکم گنجینه اسناد برای نگهداری اسناد ادارات استان و کتابخانه ملی برای سرویس‌دهی به تمامی پژوهشگران فراهم شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول