اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بخش آبپخش:

ایمنی مردم در اجرای پروژه‌های شهری از وظایف پیمانکاران است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بخش آبپخش گفت: ایمنی مردم در اجرای پروژه‌های شهری از وظایف پیمانکاران است.

ایمنی مردم در اجرای پروژه‌های شهری از وظایف پیمانکاران است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شهرام حامدخواه عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و نیروی انتظامی در این راستا شبانه‌روزی تلاش می‌کند.
وی افزود: با برهم ‌زنندگان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم به رفاه و آسایش مردم ضربه‌ای وارد شود.
فرمانده انتظامی بخش آبپخش با اشاره به به‌کارگیری کارگران خارجی در پروژه‌های منطقه بیان کرد: در شرایطی که نیروهای کار بومی بیکار هستند، پیمانکاران نباید از کارگران افغانی غیر مجاز در اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای استفاده کنند و استفاده از اینگونه نیروها خلاف قانون و ممنوع است.
حامد‌خواه تصریح کرد: پیمانکاران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از محل درآمدهای جاری خسارات وارده را جبران کنند تا شاهد ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم و سطح شهر نباشیم.
این مسئول بیان کرد: ایجاد ایمنی مردم در اجرای پروژه‌های شهری از وظایف پیمانکاران است و ایشان باید در هنگام اجرای پروژه با نصب علائم هشدار دهنده مردم را مطلع کند.
فرمانده انتظامی آبپخش با انتقاد از پیمانکار شرکت گاز عنوان کرد: در ماه‌های اخیر پیمانکار شرکت گاز هیچگونه علائم هشدار دهنده در سطح شهر نصب نکرده و این مسئله بارها مردم را با مشکلاتی مواجه کرده و صدماتی به ایشان وارد کرده است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز اظهار داشت: از همه مسئولان ادارات انتظار داریم برای آبادانی شهر و بخش آبپخش تعامل داشته باشند تا مردم متضرر نشوند.
مصطفی رضایی افزود: فرماندهی انتظامی آبپخش تلاش بسیار خوبی برای برقراری نظم و امنیت منطقه داشته و این امر موجبات رشد و تعالی منطقه را فراهم کرده است.
وی اذعان کرد: در چند ماه گذشته شاهد شتاب بخشیدن به روند خدمات‌رسانی در آبپخش هستیم و این امر باید تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول