اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

ثبت‌نام دو نفر در دومین روز از نام‌نویسی انتخابات

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی از ثبت‌نام دو نفر در دومین روز از نام‌نویسی انتخابات در حوزه‌های انتخابیه این استان خبر داد.

ثبت‌نام دو نفر در دومین روز از نام‌نویسی انتخابات
محمد وحیدی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این دو داوطلب از حوزه انتخابیه اسفراین و بجنورد برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در نخستین روز از نام نویسی داوطلبان مجلس در خراسان شمالی یک نفر از حوزه انتخابیه بجنورد و یک نفر از حوزه انتخابیه اسفراین ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با ثبت‌نام داوطلبان در دومین روز از نام نویسی انتخابات مجلس نهم تعداد داوطلبان به چهار نفر افزایش یافت.
به گفته وحیدی، بر اساس ثبت‌نام‌های انجام شده طی دیروز و امروز دو نفر از حوزه انتخابیه بجنورد، یک نفر از حوزه انتخابیه شیروان و یک نفر داوطلب از حوزه انتخابیه اسفراین تاکنون برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس نهم در خراسان شمالی در قالب سه حوزه انتخابیه انجام می‌شود، اظهار داشت: تمام داوطلبان تا 9 دی جاری فرصت دارند که در این انتخابات طی ساعت اداری ثبت نام کنند.
دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به اینکه داوطلبان باید به هنگام نام‌نویسی اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت از آن و آخرین مدرک تحصیلی را داشته باشند، افزود: حداقل مدرک تحصیلی برای شرکت در انتخابات کارشناسی ارشد یا معادل آن بوده که باید داوطلبان به همراه داشته باشند.
وی همچنین اصل مدرک ایثارگری در صورت وجود و همچنین اصل گواهی قبولی استعفا برای مسئولان طبق تبصره الف و ب ماده 29 قانون انتخابات را برشمرد و گفت: داوطلبان همچنین سه نسخه تصویر از تمام مدارک مورد نیاز به همراه 10 قطعه عکس سه در چهار به هنگام نام نویسی به مراکز ثبت‌نام ارائه کنند.
خراسان شمالی دارای پنج کرسی در انتخابات مجلس نهم است. نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول