اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

2 داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه پلدختر ثبت نام کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: از آغازروز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس نهم تاکنون دو نفر با ارایه مدارک کامل خود در این حوزه در فرمانداری این شهرستان ثبت نام کردند.

2 داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه پلدختر ثبت نام کردند
فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: طبق قانون انتخابات و دستور وزیر کشور، نام نویسی هر روز از ساعت هفت صبح شروع و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت و احتمال تمدید این ساعات برای روز آخر نام نویسی وجود دارد.
وی تصریح کرد: داوطلبان در این مدت می‌توانند با مراجعه به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه اقدام به ثبت نام نموده و مدارک مورد نیاز را به طور کامل تحویل دهند.
فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر و حومه دارای 79 هزار جمعیت و یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است، گفت: ستاد انتخابات حوزه پلدختر در فرمانداری پلدختر مستقر شده و آماده ثبت نام و جوابگویی به مراجعان در این زمینه است.
وی با بیان اینکه این دو نفر ثبت نام شده مرد هستند، افزود: ثبت نام از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور تا 9 دی ماه جاری ادامه دارد.
فرماندار پلدختر گفت: نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول