اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در لرستان آغاز شد.

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در لرستان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: کار ثبت نام داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور از صبح روز شنبه در استان لرستان آغاز شده است.
وی افزود: ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس به مدت هفت روز در فرمانداری مراکز حوزه‌های انتخابیه لرستان ادامه دارد. 
رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: در استان لرستان هفت فرمانداری خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، دلفان، کوهدشت و پلدختر به عنوان مرکز حوزه‌های انتخابیه کار ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی را انجام می‌دهند.
شریعت‌نژاد گفت: همچنین فرمانداری شهرستان‌های چگنی، سلسله و ازنا به عنوان مراکز فرعی حوزه انتخابیه در سطح استان لرستان محسوب می‌شوند، که کار ثبت نام در این حوزه‌های فرعی به ترتیب از طریق فرمانداری‌های خرم آباد، دلفان و دورود انجام می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان افزود: داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در خارج از استان لرستان می‌توانند برای ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کنند و داوطلبین در خارج از کشور نیز باید به سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج برای ثبت نام در انتخابات مراجعه کنند.
معاون سیاسی،امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: همچنین امکان پیش ثبت نام برای داوطلبین انتخابات از طریق سایت اینترنتی ستاد انتخابات به نشانی www.majles9.moi.ir نیز امکانپذیر است.
تعداد نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی 9 نماینده است. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول