اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان ابهر:

90 درصد سارقان به مواد مخدر اعتیاد دارند

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان ابهر گفت: 90 درصد سارقان در کشور گرفتار مواد مخدر هستند.

90 درصد سارقان به مواد مخدر اعتیاد دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مهدی خسروی در جلسه شورای کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با بیان اینکه اهمیت مواد مخدر در حوزه جرایم کشور ما در درجه نخست قرار دارد، اظهار داشت: سالانه 4 هزار نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست می‌دهند که بیشترین آمار برای تهران است.
وی افزود: 90 درصد سارقان ما گرفتار مواد مخدر هستند و تاکنون برخورد قضائی جوابی نداده و در حال حاضر منتظران اعدام در زندان‌ها کم نیستند.
رئیس دادگستری شهرستان ابهر با بیان اینکه هنوز بستر قانونی ماده 16 به خوبی فراهم نشده است، ابراز داشت: متاسفانه به اندک بهانه‌ای لب به مواد مخدر می‌زنیم و در حال حاضر وضعیت دانشجویان و دانش‌آموزان وحشتناک است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: عمده نگاهی که به سازمان تبلیغات اسلامی می‌شود به صورت مسائل تبلیغی ارائه شده در مساجد و هیئت‌ها است.
وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بیشتر در معرض گرفتار شدن به بلای خانمان‌سوز مواد مخدر هستند، ابراز داشت: باید برای امر پیشگیری یک برنامه‌ریزی صورت بگیرد.
رئیس کمیته امداد ابهر نیز در این جلسه با بیان اینکه در امر پیشگیری از مواد مخدر یک دوره برگزار کرده‌ایم، افزود: کمیته امداد توانایی این امر را دارد که کمک و یاری خود را نسبت به افرادی که روانه زندان شده‌اند، ارائه دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول