اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی یزد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی یزد تجلیل شد.

پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی یزد تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: 61 طرح تحقیقاتی مصوب و 80 طرح تحقیقاتی پایان یافته در 9 ماه نخست سال جاری در یزد در دانشگاه علوم پزشکی یزد انجام شد.
فاطمه عزالدینی افزود: در سال گذشته 125 طرح مصوب و 82 طرح پایان یافته در این حوزه ارائه شد.
وی با اشاره به 178 مورد مقاله چاپ شده در مقالات ایندکس شده، گفت: در سال گذشته 30 کارگاه آموزشی و سه همایش ملی و بین‌المللی برگزارشد.
عزالدینی با بیان اینکه 10 کتاب تالیفی از اعضای هیئت علمی در سال گذشته در این دانشگاه به چاپ رسیده، عنوان کرد: در سال 89 تعداد 198 عنوان مجله چاپی و 325 مورد کتاب پزشکی خریداری شد.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه مجله طلوع بهداشت و مجله انگلیسی زبان هماتولوژی رتبه علمی و پژوهشی دریافت کردند، ادامه داد: همچنین مجله انگلیسی زبان هماتولوژی در کاتالوگ SINAHL ایندکس شد.
عزالدینی خاطرنشان کرد: مجله دانشگاه علوم پزشکی یزد در کمیسیون نشریات کشور سطح یک را دریافت کرد. همچنین با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد هفت مجله دانشگاه متبوع به صورت آنلاین مقاله پذیرش کنند.
وی از خرید سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی با عنوان (سمات) ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال گذشته خبر داد.
عزالدینی همچنین از تصویب مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال گذشته خبر داد و افزود: پژوهشکده علوم تولید مثل و مرکز رشد دانشگاه مراحل نهایی تصویب خود را می‌گذراند.
این مسئول متذکر شد: کتابخانه دیجیتال RDML با بیش از هزار و 400 کتاب TEXE و 250 فیلم آموزشی خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه هر ساله به روز می‌شود.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین از 51 مقاله فارسی و 102 مقاله انگلیسی در 9 ماهه ابتدای سال جاری در این دانشگاه خبر داد و عنوان کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری 61 طرح تحقیقاتی مصوب و 80 طرح تحقیقاتی پایان یافته در این حوزه صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این همایش به بحث تولید علم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید و اظهار امیدواری کرد: با توانمندی اساتید مجرب در دانشگاه به این مهم دست یابیم.
در این همایش اعظم السادات هاشمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد، متخصص بیماری‌های کودکان و فوق تخصص سرطان اطفال و رئیس مرکز تحقیقات خون و سرطان دانشگاه علوم پزشکی یزد به عنوان بسیجی نخبه زن کشور و پژوهشگر نمونه تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول