اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه زنجان:

پژوهشگران برتر دانشگاه زنجان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه زنجان گفت: مراسم معرفی و تقدیر از پژوهشگران استان زنجان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

پژوهشگران برتر دانشگاه زنجان تجلیل می‌شوند
سعید فضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه برگزاری دوازدهمین دوره بزرگداشت هفته پژوهش استان زنجان به معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان محول شده، ادامه داد: مراسم هفته پژوهش از 21 تا 28 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود. 
معاون پژوهشی دانشگاه زنجان با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با شعار اقتصاد دانش بنیان، موتور محرکه جهاد اقتصادی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با برگزاری نمایشگاه توسط دانشجویان انجمن علمی دانشگاه، برگزاری نشست علمی و سخنرانی‌های تخصصی اساتید دانشگاه زنجان در دانشکده‌ها طی هفته پژوهش برگزار می‌شود. 
وی از برگزاری همایش بزرگداشت هفته پژوهش خبر داد و یادآور شد: برنامه تقدیر از پژوهشگران استان در دانشگاه زنجان 27 آذر ماه سال جاری در سالن الغدیر این دانشگاه برگزار می‌شود. 
فضلی معرفی و تقدیر از پژوهشگران استان، معرفی و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشکده‌ها و معرفی و تقدیر از پژوهشگر جوان برتر دانشگاه را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد. 
وی معرفی و تقدیر از پژوهشگر برتر زنان دانشگاهی، معرفی و تقدیر از پژوهشگر نویسنده پر استنادترین مقاله و معرفی و تقدیر از پژوهشگر نویسنده مقاله در مجله با بالاترین IF/MIF را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد. 
معاون پژوهشی دانشگاه زنجان از برگزاری سخنرانی علمی با عنوان تکنیک‏ها و مباحث نوین در میوه‌کاری در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: سخنران این برنامه پروفسور اسماعیل فلاحی‌ استاد برجسته دانشگاه آیداهو آمریکا است. 
وی یادآور شد: این برنامه شنبه 26 آذر ماه سال جاری در آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی برگزار می‌شود. 
فضلی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری، شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی و فناوری، بسترسازی برای تجاری سازی یافته‌های پژوهشی و فناوری‌های توسعه یافته از اهداف اجرای برنامه‌های بزرگداشت این هفته محسوب می‌شود. 
وی ادامه داد: پژوهش، نردبان ترقی جامعه برای ارتقا به قله‌های تعالی علمی و اتصال به کشورهای پیشرفته صنعتی و فرا صنعتی است. 
معاون پژوهشی دانشگاه زنجان بر لزوم هدف‌گذاری در خصوص پروژه‌های نیاز محور تاکید کرد و بیان داشت: پژوهش‌ها در حال حاضر به سوی پروژه‌های کلان و نیاز محور حرکت می‌کند. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول