اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تحقیقات بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه خبر داد:

تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه ایثار و شهادت کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تحقیقات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: در هفته پژوهش و فناوری از پژوهشگران برتر حوزه ایثار و شهادت تجلیل می‌شود.

تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه ایثار و شهادت کرمانشاه
نسرین چراغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با هدف حمایت از پژوهش‌های حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان حضور پیدا کرده است.
وی ادامه داد: تحقیقات و پژوهش‌های اساتید و فرهیختگان استان کرمانشاه در قالب پایان‌نامه‌ها و مقالات در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دایر است و علاقمندان می‌توانند با بازدید از این غرفه با آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگران حوزه شهادت آشنا شوند.
رئیس اداره تحقیقات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه‌های مهم این ارگان دانست و افزود: شهدا و ایثارگران دفاع مقدس سهم بزرگی در پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی داشته و موفقیت‌های علمی،‌ هنری، فرهنگی، اقتصادی و سایر پیشرفت‌های کشور به دلیل از جان‌گذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های ایثارگران فداکار هشت سال دفاع مقدس است.
چراغی افزود: در این نمایشگاه دو مجموعه مقالات در زمینه تحقیقات علمی و پژوهش‌های ملی در حوزه ایثار و شهادت ارائه شده که در بخش تحقیقات ملی بیش از 200 مقاله به منصه ظهور گذاشته شده است.
وی تعداد مقالات بخش علمی را 70 اثر عنوان کرد و گفت: 20 مقاله علمی برگزیده شناخته شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
رئیس اداره تحقیقات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از برنامه‌های این بنیاد در هفته پژوهش و فناوری گفت و خاطرنشان کرد: تجلیل از پژوهشگران و محققان حوزه ایثار و شهادت و حمایت‌های مالی از محققان برگزیده این حوزه از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در هفته پژوهش و فناوری است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در پارک شاهد شهر دایر است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول