اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان اعلام کرد

صرفه‌جویی 16 درصدی مصرف آب در استان خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان از صرفه‌جویی 16 درصدی مصرف آب با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در شهرهای استان خبر داد.

صرفه‌جویی 16 درصدی مصرف آب در استان خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان، محسن پویا با تشکر از همراهی مردم در صرفه‌جویی مصرف آب پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: با اجرای این طرح و استفاده از راهکارهای مدیریت مصرف آب در بخش‌های خانگی و غیرخانگی میزان مصرف آب استان در مقایسه 9 ماهه سال 89 و 90 با وجود افزایش مشترکان با 26 میلیون مترمکعب کاهش به 162 میلیون مترمکعب رسید.
وی این میزان کاهش مصرف آب را چشمگیر و قابل توجه دانست و به مشترکان توصیه کرد با صرفه‌جویی بیشتر و کاهش میزان مصرف می‌توانند هزینه خانوار خود را باز هم کاهش دهند.
رئیس هیئت مدیره آبفای خوزستان با بیان این‌که شرکت آب و فاضلاب خوزستان به 57 شهر تابعه خدمات آب و فاضلاب ارائه می‌دهد، افزود: کاهش 16 درصدی مصرف آب در استان در حالی است که میانگین متوسط کاهش مصرف آب در کشور پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تنها حدود 7 درصد اعلام شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول