اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها؛

آبفا چهارمحال و بختیاری 8.6 میلیارد ریال صرفه‌جویی کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها، این شرکت در مجموع 8 میلیارد و 680 میلیون ریال صرفه اقتصادی داشته است.

آبفا چهارمحال و بختیاری 8.6 میلیارد ریال صرفه‌جویی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر یزدانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد کل مشترکین آب در نقاط شهری این استان قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها 153 هزار و 411 نفر بود که بعد از اجرای این قانون با 4.3 درصد افزایش به 160 هزار و 56 نفر رسیده است.
وی میزان مصرف آب خانگی چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای قانون یاد شده را 640 لیتر در شبانه‌روز اعلام و تأکید کرد: بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها این میزان مصرف با 15.2درصد کاهش به 543 لیتر در شبانه روز رسیده است.
یزدانی میزان مصرف آب تجاری چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای این قانون را 207 لیتر در شبانه‌روز دانست و افزود: بعد از هدفمند شدن یارانه‌ها این میزان مصرف با 15 درصد کاهش به 176 لیتر در شبانه روز رسید.
مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری به مصرف چهار هزار و 950 لیتر در شبانه روز آب صنعتی در این استان قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره و تصریح کرد: بعد از اجرای این قانون میزان مصرف یاد شده با 43.7 درصد کاهش به 4 هزار و 223 لیتر در شبانه روز رسیده است.
وی میزان مصرف آب اداری چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای قانون هدف‌مندی یارانه‎ها را 2 هزار و 680 لیتر در شبانه روز اعلام و تأکید کرد: بعد از اجرای قانون یاد شده این میزان مصرف با 20.3 درصد کاهش به 2 هزار و 136 لیتر در شبانه روز رسید.
یزدانی میزان مصرف آب در سایر بخش‌های چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را 4 هزار و 281 لیتر در شبانه روز اعلام و خاطرنشان کرد: بعد از اجرای قانون یاد شده این میزان مصرف با 12.9درصد کاهش به 3 هزار و 728 لیتر در شبانه روز رسیده است.
وی حجم آب تولیدی در چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را 30 میلیون و 198 هزار و 579 متر مکعب برشمرد و افزود: این میزان تولید بعد از اجرای قانون یاد شده با 7.2 درصد کاهش به 28 میلیون و 23 هزار و 446 متر مکعب رسید.
مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری مصرف انرژی برق شبکه‌های آب رسانی استان قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را 23 میلیون و 688 هزار کیلو وات اعلام و تأکید کرد: بعد از اجرای قانون یاد شده این میزان مصرف با 31.2 درصد کاهش به 16 میلیون و 299 هزار کیلو وات رسیده است.
وی گفت: با اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها صرفه اقتصادی از بابت کاهش انرژی در شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، 2  میلیارد و 180 میلیون ریال بوده است.
یزدانی تصریح کرد: در این مدت صرفه اقتصادی از بابت کاهش حجم آب این شرکت هم 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول