اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهروان خبر داد

سفر کفاشیان به ساری/ تغییرات در اساسنامه فدراسیون یکی از دستورهای جلسه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برای ایجاد تغییرات کلی و جزیی در اساسنامه فدراسیون و همچنین بررسی عملکرد و فعالیت کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال مازندران به ساری سفر می‌کند.

سفر کفاشیان به ساری/ تغییرات در اساسنامه فدراسیون یکی از دستورهای جلسه
غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مجمع سالانه هیئت فوتبال استان با حضور سید علی‌اکبر طاهایی استاندار و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر اعضای مجمع و مسئولان ورزش استان در ساری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مجمع سالانه هیئت فوتبال مازندران در روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه جاری برای بررسی عملکرد اساسنامه با حضور مسئولان ورزش استان ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره برگزاری مجمع سالانه هیئت فوتبال استان مازندران تصریح کرد: این مجمع برای ایجاد تغییرات کلی و جزیی در اساسنامه فدراسیون و همچنین بررسی عملکرد و فعالیت کمیته‌های مختلف در هیئت فوتبال مازندران برگزار می‌شود.
بهروان همچنین از فعالیت حدود 60 تیم در لیگ باشگاه‌های کشور در رده‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: هیئت فوتبال مازندران با توجه به عملکرد و ارزیابی کارشناسان فدراسیون از استان‌های برتر و نمونه کشور است.
وی از همکاری متقابل هیئت فوتبال مازندران با فدراسیون خبر داد و تصریح کرد: کمیته‌های مختلف در هیئت فوتبال مازندران با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه برنامه چهار ساله همیشه از برترین‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان است.
بهروان در پایان از پایان مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان خبر داد و افزود: دو تیم طپش قائمشهر و ناب استیل سلمانشهر به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران صعود کردند و لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هم در حال برگزاری است و تا دو هفته آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران هم با شناخت تیم قهرمان پایان می‌پذیرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول