اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود

اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه 9 دی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه 9 دی در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه 9 دی در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی عالی‌پور شامگاه شنبه در اولین جلسه هماهنگی مراسم 9 دی و دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع 20 کمیته مختلف در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری برنامه‌های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به‌عهده دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 25 کمیته در سطح کشور برای برگزاری مراسم دهه فجر تشکیل شده که برخی کمیته‌ها همچون اقلیت‌های مذهبی در این استان یک‌دست شیعه وجود ندارد و برخی کمیته‌ها مثل بسیج و نیروهای مسلح نیز ادغام شده‌اند.
عالی‌پور ادامه داد: در سال گذشته سه هزار برنامه‌ مختلف در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد که امیدواریم امسال برنامه‌ها هم در کیفیت و هم در کمیت افزایش پیدا کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال اولین سالی است که دهه فجر مقارن با ماه پر غم محرم نیست، ابراز داشت: این اتفاق موجب شده تا امسال برای برگزاری جشن‌های شاد، بانشاط و ویژه برنامه‌ریزی کنیم.
 این مسئول اضافه کرد: شرح وظایف و ادارات عضو کمیته مشخص و به آن‌ها ابلاغ شده که امیدواریم ادارات و مسئولان نهایت همکاری را برای برگزاری آبرومند دهه فجر امسال داشته باشند.
عالی‌پور عنوان کرد: 9 دی برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بود که استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در این‌گونه برنامه‌ها پیشرو و ممتاز بوده‌اند.
وی با بیان این‌که مردم سراسر شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد همه امتحانات مهم انقلاب را با موفقیت پاس کرد‌ه‌اند، گفت: مراسم ویژه 9 دی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی حسین مظفر وزیر سابق آموزش و پرورش و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تصمیم ستاد مرکزی بر این بوده که امسال راهپیمایی عمومی نداشته باشیم بلکه همزمان با مراسم نماز جمعه به صورت تجمع مردمی و سخنرانی این مراسم برگزار شود.
عالی‌پور چاپ آلبوم عکس‌های 9 دی، برگزاری میزگردهای تلویزیونی، توجه جدی نشریات به موضوع 9 دی، چاپ بروشور، دیدار با هنرمندان، ارسال پیامک برای همه مردم این استان، غبارروبی گلزار شهدای یاسوج در روز 8 دی، حضور در مدارس و تبیین موضوع و نواختن زنگ مدارس را از جمله برنامه‌های مهم سال‌روز 9 دی در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول