اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد آبدانی‌ها به تردد بیش از حد ماشین‌های حمل گوجه

خبرگزاری فارس: مردم شهر آبدان نسبت به تردد بیش از حد ماشین‌های حمل بار گوجه فرنگی در این شهر انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

انتقاد آبدانی‌ها به تردد بیش از حد ماشین‌های حمل گوجه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وجود بنگاه‌های خرید و فروش گوجه فرنگی و همچنین شرکت‌های باربری در مرکز شهر آبدان موجب اعتراض‌های گسترده مردم این شهر شده است.
مردم آبدان معتقدند با توجه به پارک کامیون‌ها و کمپرسی‌های حمل گوجه فرنگی در ورودی خیابان‌های فرعی به اصلی، رانندگان خودروهایی که قصد عبور و مرور در این خیابان‌ها را دارند با کاهش دید مواجه شده و احتمال تصادف نیز افزایش یافته است.
آبدانی‌ها به پوشش برخی از کارگران و رانندگان این وسایل نقلیه معترض بوده و تأکید کردند: شهر آبدان یک شهر فرهنگی مذهبی است و شایسته نیست در ابتدای صبح شاهد حضور این دسته از افراد با ظاهری نامناسب و دور از شأن مردم این شهر در خیابان‌ها باشیم.
مردم آبدان از شهردار و دیگر مسئولان شهر خواستند با تشکیل بازار خرید و فروش گوجه فرنگی در بیرون از شهر نسبت به واگذاری غرفه‌های خرید و فروش به متقاضیان اقدام و از ترافیک و تردد ماشین‌های سنگین در شهر بکاهند.
در حال حاضر در بادوله نیز همین تدبیر اتخاذ شده و بخشی از بنگاه‌های خرید و فروش گوجه فرنگی به بیرون از شهر انتقال داده شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در یکی دو سال آینده تمام معاملات این محصول کشاورزی در بیرون از شهر انجام می‌گیرد که جا دارد شهرداری آبدان که مدعی قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل کشور نیز است، اینچنین روشی را مدنظر داشته باشد.
معاون شهردار آبدان در پاسخ به این اعتراض مردمی به خبرنگار ما گفت: شهرداری آبدان پارکینگ شمال شهر جنب استادیوم ورزشی را به‌زودی به بخش خصوصی واگذار می‌کند و تمام رانندگان موظف هستند خودروهای سنگین خود را در آن محل پارک و از ورود به شهر خودداری کنند.
مصطفی تفضلی‌نیا خاطرنشان کرد: هنوز درخواستی برای واگذاری پارکینگ نداشته‌ایم و به محض اعلام آمادگی بخش خصوصی این پارکینگ که دارای نمازخانه و مغازه نیز است، واگذار می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌های شهرداری در ارتباط با بازار گوجه فرنگی اشاره کرد و بیان داشت: تلاش می‌کنیم با همکاری مردم و به ویژه کشاورزان عزیز آبدانی برنامه‌های اساسی برای بخش کشاورزی که مهم‌ترین دغدغه مردم این شهر نیز است، تدارک ببینیم و پس از مشورت با کشاورزان و کارشناسان این بخش به مرحله اجرا درآوریم.
تفضلی‌نیا با تقدیر از زحمات شهردار و شورای اسلامی این شهر از مردم آبدان خواست تا با این دو مجموعه همکاری کرده و در برطرف کردن مشکلات شهر همت گمارند.
انتهای پیام/آ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول