اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاله افتخاری در گفت‌وگو با فارس:

مصمم به برخورد با آمریکا هستیم / انتقاد از برخورد دوگانه غرب در قبال ایران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلامشهر در مجلس با اشاره به جاسوسی و تجاوز آشکار آمریکا به مرزهای جمهوری اسلامی ایران از برخورد دوگانه غرب با مسائل مرتبط با کشورمان انتقاد کرد.

مصمم به برخورد با آمریکا هستیم / انتقاد از برخورد دوگانه غرب در قبال ایران
لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: قوانین جهانی که از سوی نهادهای رسمی بین‌المللی تنظیم و تصویب می‌گردد، باید از سوی همه کشورها محترم شمرده شده و حکومت‌ها و دولت‌های مختلف بر اجرای این قوانین مصمم باشند.
وی تصریح کرد: متاسفانه کشورهای غربی علی‌رغم شعار پایبندی به قوانین بین‌المللی وقتی مسائلی درباره کشورهای مستقل و مخالف سیاست‌های استعماری غرب پیش می‌آید، با این قوانین به صورت دوگانه برخورد می‌کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: به عنوان نمونه غرب به راحتی از کنار کشتار مردم بی‌گناه و نسل‌کشی شیعیان در بحرین گذشته، اما با بزرگ‌نمایی برخی از اعتراض‌ها در سوریه خواستار مداخله سازمان ملل و حتی نظامیان در امور داخلی این کشور می‌شود.

افکار عمومی دیگر نظام ناعادلانه حاکم بر جهان را نمی‌پذیرد

افتخاری با تاکید بر اینکه نظم ناعادلانه حاکم بر جهان امروز از سوی ملت‌ها و دولت‌های مستقل به چالش کشیده شده است، گفت: افکار عمومی دیگر نمی‌پذیرد که یک اقلیت بر جهان حکومت کرده و تمام مسائل را بر اساس منافع خود طراحی و اجرا کند.
وی افزود: به همین دلیل است که می‌بینیم امروز موج بیداری ملت‌ها حتی آرام‌ترین کشورهای اروپایی را نیز تحت تاثیر قرار داده و افکار عمومی خواستار تغییر این نظام ناعادلانه هستند.
نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تسخیر مقتدرانه پهپاد جاسوسی آمریکا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی و سران کاخ سفید با وقاحت اعلام می‌کنند که این پرنده جاسوسی متعلق به آنها است.
افتخاری افزود: در این میان کسی از آمریکایی‌ها سئوال نمی‌کند که به چه حقی به خاک کشورهای دیگر تجاوز کرده و از آنها جاسوسی می‌کنید و این در حالی است که بر اساس قوانین بین‌المللی تجاوز آشکار فوق قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: همان کشورهایی که امروز در مقابل جاسوسی آشکار آمریکا از دیگر کشورها سکوت می‌کنند، هفته گذشته اعتراض چند دانشجو و تجمع آنها مقابل سفارت انگلیس در تهران را بزرگ‌نمایی و ایران را متهم به نقض قوانین بین‌المللی کردند.
افتخاری در پایان تاکید کرد: این رفتار دوگانه غربی‌ها در قبال قوانین بین‌المللی است که موجب شده ملت‌های مختلف در برابر آنها قیام کرده و حکومت‌های دست‌نشانده غرب را یک به یک سرنگون کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول