اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

مدیران آماده پذیرش انتقاد و تذکر هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: مدیران آماده پذیرش انتقاد و تذکر هستند و رشد و پیشرفت خود را مدیون تذکرها و انتقادها می‌دانند.

مدیران آماده پذیرش انتقاد و تذکر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان اداره‌کل راه و ترابری، اداره‌کل مسکن و شهرسازی، دست‌اندرکاران حمل و نقل جاده‌ای، شرکت‌های حمل و نقل اظهار کرد: فعالیت برای خدا آثار فراوانی دارد و در دوران حال و آینده اثرات آن را مشاهده می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شما علاوه بر توانایی و نیروی تخصص و آشنایی و خبرگی در کار، از ایمان و اراده برخوردار هستید و این ویژگی در مدیران و مسئولان و خدمتگزاران مردم در سایر ملل کمتر مشاهده می‌‌شود.
امام جمعه قم با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) و ولایت‌مداری مردم گفت: در دورانی کشتی‌ها آماده تحویل بار بودند و عوامل مختلف این امر را کند می‌کرد و مردم در حیرت و نگرانی بودند تا تکلیف بارهای این کشتی‌ها مشخص شود.
وی خاطرنشان کرد: با فرمان روح خدا مردم عاشقانه، با کلید ایمان، اراده و عشق به اهل بیت(ع) حرکت کردند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد و باید به این روحیه تبریک گفت.
سعیدی ادامه داد: از زحمات کسانی‌ که پیش از شما به خدمت در بخش راه و ترابری پرداخته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی با خطاب قرار دادن حاضران گفت: بخش‌هایی که شما در حال خدمت هستید در چند سال اخیر شتاب بیشتری گرفته است.
امام جمعه قم با بیان اینکه بحث مسکن یکی از نگرانی‌های مردم است، گفت: با تدبیر دولت خدمتگزار و مسئولان وعده‌ها تحقق پیدا کرد.
وی عنوان کرد: بحث امنیت جاده‌ها، حمل و نقل و راه‌ها رشد خوبی داشته و صمیمانه از کسانی‌ که این فعالیت‌ها و خدمات را ارائه می‌دهند، کمال تشکر را داریم.
سعیدی با اشاره به خدمات ارزنده‌ در حوزه مسکن و حمل و نقل گفت: درخواست می‌کنیم تا افراد ولایت‌پذیری، اعتقاد و وجدان خود را به کار گیرند و با استفاده از آمار و ارقام با انصاف قضاوت کنند چراکه بی‌انصافی را هیچ انسانی برنمی‌تابد.
وی عنوان کرد: مردم باید از راه تشویق، رعایت انصاف و به‌کارگیری وجدان قضاوت کنند و در این مسیر خدا را در نظر گرفته و آنچه برای خود می‌پسندند، برای دیگران بپسندند.
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: مدیران آماده انتقاد و تذکر هستند و رشد و پیشرفت خود را مدیون تذکرها و انتقادها می‌دانند.
وی ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران کسانی هستند که اگر در بدترین شرایط و قفل شده‌ترین مشکلات و بن‌بست‌ترین راه‌ها قرار گیرند، یک سخن رهبر آنها را به کار می‌اندازد.
سعیدی با اشاره به ویژگی استان قم گفت: این استان دارای ویژگی ملموس و محسوسی از نظر جغرافیایی است و در مسیر استان‌های مختلف قرار گرفته و لازم است راه‌های حمل و نقل این استان متمایز از استان‌های دیگر باشد.
وی خاطرنشان کرد: از نظر معنوی بالاترین امتیاز استان قم وجود حضرت معصومه(س)، حضور مراجع و حوزه‌های علمیه است.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه تعبیر ممتازی برای حرم قم نسبت به حرم شهرهای دیگر ذکر شده است، گفت: به عنوان مثال برای مکه تعبیر حرم خدا، برای مدینه تعبیر حرم پیامبر اکرم(ص) و برای کوفه تعبیر حرم امیرمومنان(ع) ذکر شده و برای قم تعبیر ممتازی به عنوان آشیانه آل محمد بیان شده است.
وی با خطاب قرار دادن دست‌اندرکاران راه و ترابری گفت: شما در عرصه‌ای کار می‌کنید که به شما انرژی می‌دهد و کاری که در آن مشغول خدمت هستید برای دنیا و آخرت شما کافی است.
سعیدی یادآور شد: قم آشیانه آل الله است و شما حرم‌ساز هستید و در حرم اهل بیت(ع) کار می‌کنید و باید دنیا و آخرت خود را حفظ کنید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول