اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای شهر ساری:

برخی از مدیران استانی از انتقاد خوششان نمی‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای شهر ساری گفت: برخی از مدیران استانی از انتقاد خوششان نمی‌آید.

برخی از مدیران استانی از انتقاد خوششان نمی‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری در سیصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه عاشورا تمام شدنی نیست و هر روز برای ما عاشورا و هر سرزمین ما کربلا است، اظهار داشت: حق و باطل از ابتدای خلقت تا انتهای خلقت در جدال با یکدیگرند.
وی واقعه عاشورا را دارای آموزه‌های فراوان دانست و تصریح کرد: قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور جد بزرگوار امام حسین (ع) است.
 
* برخی از مدیران استانی از انتقاد خوششان نمی‌آید
عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه برخی از مدیران استانی در مازندران از انتقاد خوششان نمی آید، یادآور شد: برخی از مدیران استانی از انتقاد، گله‌مند و به جای پاسخگویی می‌خواهند که ترک واجب امر به معروف و نهی از منکر کنیم.
وی ادامه داد: براساس الگوگیری از امام معصوم در مهم‌ترین آداب امر به معروف و نهی از منکر یعنی پرهیز از تجسس، پرده‌دری‌ها، دشنام، رفاقت و صبوری به یکی از معاونان ارشد استانداری مطالبی عرضه داشتیم که به ذائقه ایشان و بعضی از هم قطارانش خوش نیامد.
آقامیری ابراز داشت: برخلاف سیره معصومان، امام راحل و مقام معظم رهبری نه تنها معاون استاندار مازندران از امر به معروف و نهی از منکر استقبال نکرد بلکه با ایما و اشاره و با کنایه و مستقیم تمنای توام با تهدید را اعمال کرد.
وی با بیان اینکه بعضی افراد انتقادی که بر مدیر و یا مسئولی وارد است را انتقاد به نظام می‌دانند، خاطرنشان کرد: اینگونه تفکر غیرمنصفانه است.
این عضو شورای اسلامی شهر ساری با مخاطب قراردادن معاون عمرانی استانداری مازندران یادآور شد: بعد از گذشت چهار ماه، شهرداری از دادن آمار تا لحظه نوشتن پاسخ شما خودداری کرده و با اطلاعی که به ما رسید بیش از 700 نیرو در شهرداری ساری جذب شدند.
وی خطاب به معاون استاندار مازندران گفت: چند نفر فرزند شهید جذب شهرداری شدند معلوم است به تعداد انگشتان یک دست نیست توصیه می‌کنم قانون جذب نیروی ایثارگر و شاهد و درصد جذب قانون آنها را مطالعه کنید.
آقامیری با تاکید بر اینکه معاون عمرانی استاندار مازندران باخبر باشد که با دستور نیروی تحت امر ایشان در همین شهرداری ساری خانوادگی مشغول به‌کار شدند، متذکر شد: شاهد هستیم در خانواده‌ای چند نفر حتی با عروس خود در شهرداری مشغول به کار هستند.
وی یادآور شد: معاون عمرانی استاندار مازندران در مصاحبه اخیر خود درباره جذب نیرو در شهرداری‌ها تاکید بر جذب نیروی متخصص و تحصیلکرده داشتند و یادآور شدند که 87 درصد نیروهای شهرداری‌های استان دیپلم و زیر دیپلم هستند.
رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری ساری با زیادی نیرو مواجه است، خاطرنشان کرد: برای اطلاع بیشتر معاون عمرانی می‌گویم که بیشتر نیروهای جذب شده در شهرداری‌ها برای اهداف سیاسی و انتخاباتی شوراها و مجلس با حداقل شرایط بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه معاون عمرانی استاندار مازندران اظهار کرد پل ولیعصر چهره شهر ساری را متحول کرده، بیان داشت: 30 میلیارد تومان بودجه برای ساخت تقاطع غیرهمسطح ولی عصر ساری آن از کجا تامین شد، آیا نماینده شما در کمیسیون ماده 100 و 77 به شما گزارش نمی‌دهند مردم ساری که اعتبار پل ولیعصر را تامین کردند با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند.
آقامیری تصریح کرد: بودجه یکصد میلیارد تومانی ساری فقط 30 میلیارد تاکنون تحقق پیدا کرده است.
این مسئول مصوبات سه سفر هیئت دولت به مازندران را انتقال پادگان ساری به خارج از شهر، احداث کتابخانه عمومی مرکز ساری دانست و اذعان داشت: اختصاص تسهیلات یارانه‌ای برای بازگشایی خیابان قارن و کمربندی جنوبی، احداث خط انتقال گاز دامغان، نکا (کیاسر) احداث پالایشگاه نفت کیاسر، احداث مجتمع اداری متمرکز استان در ساری، احداث پردیس سینمایی و موزه هنرهای معاصر ساری و احداث دهکده المپیک ساری و بسیاری از موارد دیگر همه از مسائلی است که باید پیگیری شود.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول