اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

هزینه 2 میلیارد تومانی برای طرح پژوهشی زیارت اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: هزینه 2 میلیارد تومانی برای طرح پژوهشی زیارت اختصاص یافت.

هزینه 2 میلیارد تومانی برای طرح پژوهشی زیارت اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود صلاحی صبح امروز در نشستی خبری که در سالن کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی هزینه طرح کمی و کیفی امام رضا (ع) را دو میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و این طرح را یکی از بزرگترین طرح‌های پژوهشی عنوان کرد و افزود که در پایان کار و تشکیل چارت سازمانی معاون این تشکیلات را معرفی می کنیم.
استاندار خراسان رضوی در رابطه با نمایشگاه هفته پژوهش اظهار داشت: سال 85 نمایشگاه پژوهش راه‌اندازی شد که حدود 150متر محیط اصلی آن بود و پارسال به 12هزار مترمربع رسید و امسال 14هزار متر درخواست کردیم که سرانجام 20هزار متر تحویل داده شد و این نشان از اشتیاق فراوان جوانان خراسانی دارد.
صلاحی در مقایسه نمایشگاه تهران با مشهد اظهار داشت: نمایشگاه پژوهش و فناوری تهران که به پایان رسید محیطی حدود دوهزار متر با  200 غرفه فعالیت داشت ولی نمایشگاه مشهد با 20هزار متر شامل 750 غرفه است و امیدوار هستیم که در همه جای کشور این نمایشگاه گسترش پیدا کند ضمن اینکه بدون پژوهش علم پیشرفت نمی‌کند.
وی خاطر نشان کرد: باید زیرساختی ایجاد کنیم که جهت پژوهش یک میلیون نفر باب جدیدی باز شود تا مطابق چند سال اخیر باز هم شاهد موفقیت جوانان خراسانی شویم.
استاندار خراسان رضوی در پایان خبر از ایجاد زیرساخت‌ها برای زرشک، زیره و زعفران و هدفمند کردن قانونی خاص برای آنها داد و افزود: به زودی پژوهشکده زعفران به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول