اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین حج و زیارت ایلام:

کاروان‌های زیارتی فعلا از مهران تردد می‌کنند

خبرگزاری فارس: جانشین حج و زیارت استان ایلام با بیان اینکه عبور زائران از مرز خسروی ممنوع اعلام شده، گفت: کاروان‌های زیارتی مرز خسروی از این پس از مرز مهران تردد می‌کنند.

کاروان‌های زیارتی فعلا از مهران تردد می‌کنند
حسین نیکروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مرز مهران با توجه به موقعیت استراتژیک و جغرافیایی خاصی که دارد به عنوان مرز اصلی تردد زائرین ایرانی شناخته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلات امنیتی که برای مرز خسروی متصور است اعزام زائر از این مرز ممنوع شده و تمام کاروان‌های خسروی از مرز مهران خواهند گذشت.
این مسئول اضافه کرد: با این تغییر تعداد کاروان‌های مرز مهران به حدود 55 تا 60 کاروان به صورت روزانه خواهد رسید.
نیکروش تصریح کرد: مسئولان استان و به ویژه شهرستان مهران از این فرصت به وجود آمده باید استفاده حداکثری کرده و زیر ساخت‌های لازم را در شهر مهران ایجاد کنند.
جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: مدیریت حج ایلام در طول یک سال گذشته حدود پنج هزار نفر از زائرین انفرادی را ساماندهی کرده و به عتبات عالیات اعزام کرده است.
وی ادامه داد: در ایام دهه نخست محرم نیز 31 کاروان انفرادی توسط این مدیریت از مرز مهران ساماندهی شده‌اند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ جریان انحرافی در استان ایلام در آستانه سفر رئیس جمهور، به دنبال لغو مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور مبنی بر ممنوعیت تردد انفرادی زوار به عتبات عالیات بوده و شیطنت‌هایی را آغاز کرده‌اند.
نیکروش تصریح کرد: امر اعزام زائر به اماکن زیارتی وظیفه ماهوی و ذاتی سازمان حج و زیارت است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان و به ویژه شهرستان مهران استفاده شود.
جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: مردم استان ایلام شایسته خدمت صادقانه هستند و در آستانه سفر دولت به استان وظیفه دارند مشکلات حوزه خود را به صورت شفاف عنوان کنند.
وی ادامه داد: مسئولان از ارائه آمار غیر واقعی پرهیز کنند و دنبال ارائه طرح‌هایی برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال برای استان باشند.
این مسئول اضافه کرد: مردم تشنه خدمت صادقانه هستند و باید مسئولان در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول