اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

حضور آگاهانه در انتخابات آینده‌ای روشن را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات است که آینده‌ای روشن، توأم با توسعه و پیشرفت را برای کشور رقم می‌زند.

حضور آگاهانه در انتخابات آینده‌ای روشن را رقم می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: شاخصه اصلی انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و این حضور آگاهانه مردم است که آینده‌ای روشن، توأم با توسعه و پیشرفت را برای کشور رقم می‌زند.
وی با اشاره به اینکه هدف همه عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات، فراهم کردن زمینه‌های حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، خاطرنشان کرد: همه دست‌اندرکاران در این حوزه انتخابیه تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و فراهم کردن انتخاب اصلح را از سوی مردم به کار می‌گیرند و با تمام توان آماده برگزاری انتخابات در این حوزه هستیم.
فرماندار زرند امانت‌داری، عدالت‌محوری، قانون‌مداری و جلب مشارکت مردم را از مهم‌ترین محورهای شعارهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: دست‌اندرکاران انتخابات تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیرند.
کرمی افزود: از حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان یک نماینده راهی مجلس می‌شود که فرمانداری زرند به عنوان مرکز و محل ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می‌کند.
وی بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
کرمی گفت: کار ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس برنامه و با ابلاغ وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در این حوزه انتخابیه آغاز شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول