اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات تملک و دارایی محقق شد

اختصاص 24 میلیارد اعتبار به شرکت برق خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: سهم این شرکت از اعتبارات تملک و دارایی سرمایه‌ای استان در سال جاری 24 میلیارد و 380 میلیون ریال مصوب شد.

اختصاص 24 میلیارد اعتبار به شرکت برق خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، سید ابوالفضل راه‌چمنی اظهار داشت: اعتبارات تخصیص داده شده در قالب 29 طرح با شرکت توزیع استان مورد موافقت قرار گرفته است.
وی افزود: در همین راستا 29 قرارداد تنظیم شده و پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با آن در حال پیگیری و اجراست.
محمد نیایی‌منش، مدیر دفتر مهندسی نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز رشد حجم پروژه‌ها و طرح‌های سال 90 نسبت به سال 89 را 81 درصد عنوان کرد و گفت: همچنین سهم رشد میزان اعتبارات مصوب شده برای این طرح‌ها رشد 336 درصدی را نشان می‌دهد.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: انرژی توزیع نشده استان طی امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل 40 درصد کاهش داشته است.
وحید باغیشنی اظهار داشت: با افزایش راندمان کاری گروه‌های عملیاتی و اکیپ‌های خدمات رسان برق در سطح استان، متوسط زمان خاموشی شهرها و روستاها طی امسال به کمتر از 57 دقیقه رسیده است که این موضوع میزان خاموشی استان را نسبت به سال قبل تا 40 درصد کاهش داده است.
وی با بیان اینکه متوسط میزان خاموشی در شهرهای استان به حدود 25 دقیقه نیز رسیده است، افزود: در این مدت شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی با 21 شعبه برق و 30 اکیپ عملیاتی و فوریت‌های برق به صورت 24 ساعته به امر خدمات رسانی و رفع خاموشی‌های احتمالی مبادرت داشته است.
باغیشنی مهم‌ترین عوامل ایجاد خاموشی‌های ناخواسته در استان را اختلال در لوازم اندازه‌گیری برق مشترکان اعلام کرد و اظهار داشت: سه هزار و 100 مورد از مراجعات همکاران در راستای مشکل قطع برق به این مورد مربوط بوده است و در سایر موارد تأثیر عوامل جوی از قبیل باد و طوفان بر روی شبکه‌های برق عامل خاموشی گزارش شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول