اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت؛

مقاله شرکت برق خراسان جنوبی ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مقاله "بررسی نقش حاکمیت شرکتی (Corporate Governance) در مدیریت مصرف برق مشترکان خانگی" در نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ارائه می‌شود.

مقاله شرکت برق خراسان جنوبی ارائه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی؛ این مقاله توسط تقی وحیدی، رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی و محمدرضا غلام‌زاده عضو هیئت علمی و معاون مالی اداری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند نگارش شده است و در نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ارائه می‌شود.
پس از ارزیابی انجام شده از بین 810 مقاله دریافتی و با توجه به محدودیت زمانی کنفرانس و ارائه تنها 50 مقاله در بخش شفاهی، مقاله مذکور قابل ارائه در بخش پوستری کنفرانس شناخته شده است.
تقی وحیدی در چکیده این مقاله آورده است: اگر چه پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی توسط مشترکان مختلف به ویژه مشترکان خانگی روندی جدی‌تر و منطقی‌تر از گذشته به خود گرفته، ولی تمرکز شرکت‌های توزیع نیروی برق بر مقوله حاکمیت شرکتی برای ادامه روند صرفه‌جویی انرژی برق از سوی مشترکان حائز اهمیت فراوانی است.
 وی بیان داشت: در سال‌های اخیر شرکت‌های توزیع برق زیر نظر شرکت مادر تخصصی توانیر نسبت به فرهنگ‌سازی در مورد مدیریت مصرف انرژی برق گام‌های بزرگی برداشته و در این راستا از تبلیغات گسترده میدانی و رسانه‌ای بهره گرفته‌اند ولی با توجه به گسترش روز افزون مشترکان در بخش‌های مختلف، استمرار روند مدیریت مصرف انرژی برق در کشور برای برنامه‌ریزی‌های آتی صنعت برق ضروری به نظر می‌رسد.
وی ادامه داد: از این رو در این نوشتار با نگاه به مقوله حاکمیت شرکتی که تاکنون در شرکت‌های توزیع کشور کمتر بدان توجه شده، در مورد ادامه روند بهینه‌سازی مصرف انرژی برق، راهکارهایی ارائه شده و در نهایت این نتیجه حاصل شده که تمرکز بر مقوله حاکمیت شرکتی می‌تواند اثرات ماندگاری بر مدیریت مصرف انرژی برق از سوی مشترکان داشته باشد.
نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت از سوی انجمن علوم مدیریت ایران، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، و گروه پژوهشی صنعتی آریانا از 28 تا 30 آذرماه جاری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول