اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

پرداخت 60 میلیارد تومان تعهدات افراد زیر پوشش تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت 60 میلیارد تومان تعهدات کوتاه و بلند مدت در هشت ماهه گذشته به افراد زیر پوشش تامین اجتماعی خبر داد.

پرداخت 60 میلیارد تومان تعهدات افراد زیر پوشش تامین اجتماعی
عبدالمجید رازه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از پرداخت 60 میلیارد تومان تعهدات کوتاه و بلند مدت در هشت ماهه گذشته به افراد زیر پوشش تامین اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: این تعهدات شامل 26 میلیارد و 900 میلیون تومان بازنشستگان، 16 میلیارد و 700 میلیون تومان مقرری بازماندگان، 5میلیارد و 500 میلیون تومان مقرری از کارافتادگی، 7 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و 4 میلیارد تومان غرامت دستمزد ایام بارداری و استراحت پزشکی بوده است.
وی افزود: هم اکنون 255 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان بوشهر داریم که از این تعداد 236 هزار نفر بیمه شده اجباری و 15 هزار و 700 نفر هم مستمری‌بگیر و 2هزار و 150 نفر هم مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: خدمات ما در بخش‌های بیمه‌های اجباری، اختیاری، رفع مشاغل آزاد، بیمه شده‌های توافقی، رانندگان، خادمان مساجد ارائه می‌شود.
رازه گفت: 236 هزار بیمه شده اجباری در استان شاغل در طرح‌های پیمانکاری، کارخانجات، صنایع، شناورهای دریایی و دستگاه‌های اجرایی هستند.
وی با بیان اینکه ماهانه حداقل 420 هزار تومان حقوق مستمری بگیران است، اضافه کرد: نسبت ثبت افزایش بیمه شده‌ها به سال گذشته در استان بوشهر شش درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه رقم تراکم جمعیت بیمه پردازان درسطح شهرستان بوشهر مناسب است، افزود: به فراخور این حجم جمعیتی بیمه شده بیشترین سطح ارائه خدمات و اجرای تعهدات بیمه‌ای و درمانی در شهرستان بوشهر انجام می‌شود.
سرپرست تأمین اجتماعی استان بوشهر افزود: سازمان تأمین اجتماعی با داشتن سه واحد بیمه‌ای در شهر بوشهر و جزیره خارگ و همچنین بزرگترین بیمارستان استان و درمانگاه تخصصی و کانون بازنشستگان توان خویش را در این راه به کار بسته است.
وی، پوشش و ارتباط با 15هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر و استقرار کانون بازنشستگان را از دیگر مجموعه مرتبط اداره کل تأمین اجتماعی استان عنوان کرد و افزود: شعبه یک و دو بوشهر و همچنین شعبه خارگ بیشترین تعداد بازنشستگان و بازماندگان را تحت حمایت داشته که مجموعاً در کانون بازنشستگان شهرستان بوشهر عضویت دارند.
رازه خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه کارکنان تأمین اجتماعی با رویکرد ارائه خدمات بهتر به مردم استان بوشهر است.
انتهای پیام/ح20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول