اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس پیگیری می‌کند؛

تنها بیمارستان تامین اجتماعی ساری متخصص سونوگرافی ندارد

خبرگزاری فارس: در تنها بیمارستان تامین اجتماعی ساری، به دلیل نبود متخصص سونوگرافی، این کار(سونوگرافی) انجام نمی‌شود که سبب نارضایتی برخی‌ها بیماران شد.

تنها بیمارستان تامین اجتماعی ساری متخصص سونوگرافی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بیمارستان تامین اجتماعی ساری مدتی است که به مراجعه‌کنندگان بخش سونوگرافی این پاسخ را می‌دهد که سونوگرافی در این بیمارستان انجام نمی‌شود و دکتر متخصص در این بخش نداریم.
این در حالی است که آمار دارندگان بیمه تامین اجتماعی نیز زیاد است و هر روز مراجعه‌کنندگان زیادی به این بیمارستان برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنند که تنها با جواب «دکتر نداریم» مواجه می‌شود.
 
 
* دکتر متخصص سونوگرافی نداریم
خانمی که از روستای مهدشت شهرستان ساری برای انجام سونوگرافی با پشت‌سر گذاشتن مسافت طولانی به این بیمارستان مراجعه کرد، اظهار داشت: پس از طی مسافت طولانی به این بیمارستان مراجعه کردم ولی مسئول سونوگرافی اعلام کرد که با وجود امکانات و تجهیزات دکتر متخصص سونوگرافی نداریم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس از این بیمار که آیا تلفنی برای پاسخگویی به شما از قبل اعلام نشد، بیان داشت: تلفنی که در اختیار مردم قرار دارد امکان برقراری ارتباط وجود ندارد و با تماس‌های مکرر هم، امکان دریافت پاسخ فراهم نمی‌شود.
 
* به کسی مصاحبه نمی‌دهم
خبرنگار فارس از طریق روابط عمومی تامین اجتماعی استان مازندران، شماره مسئول بیمارستان را دریافت کرد که پس از چندین باز تماس، موفق به صحبت با مسئول این بیمارستان نشد.
پس از مراجعه امروز خبرنگار به بیمارستان تامین اجتماعی حکمت شهرستان ساری دوباره اعلام شد که دکتر سونوگراف نداریم و مسئول واحد سونوگرافی که متوجه خبرنگار بودنم شد، گفت: من به کسی مصاحبه نمی‌دهم اگر دفترچه و یا نسخه برای سونوگرافی داری نشان دهید، شاید سونوگرافی انجام شود.
این مسئول سونوگرافی اعلام کرد: به هیچ یک از سئوالات خبرنگار پاسخ نمی‌دهد و هر سوالی اگر هست می‌توانی از ریاست بیمارستان پرسیده شود.
 
 
*رئیس هم نبود

با مراجعه به بیمارستان تامین اجتماعی و حضور در دفتر رئیس بیمارستان، کارکنان دفتر اعلام کردند که رئیس در بیمارستان حضور ندارد و امروز احتمالا برنمی‌گردد.
خبرگزاری فارس در مازندران آمادگی دارد مشکلات این بیمارستان را پیگیری کند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول