اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد:

ارائه خدمات تامین اجتماعی به ۶۰ هزار نفر در بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: در سطح شهرستان بوشهر تأمین اجتماعی به 62 هزار نفر بیمه شده اصلی،مستمری بگیر و بازنشسته خدمات و تعهدات ارائه می‌کند.

ارائه خدمات تامین اجتماعی به ۶۰ هزار نفر در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید رازه چهارشنبه شب در نشست با فرماندار بوشهر اظهار داشت: بر همین مبنا ماهانه بالغ بر سه میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه‌پردازان پرداخت شده است.
رازه با بیان اینکه تراکم جمعیت بیمه‌پردازان در سطح شهرستان رقم بالایی دارد، تصریح کرد: به فراخور این حجم جمعیتی بیمه شده بیشترین سطح ارائه خدمات و اجرای تعهدات بیمه‌ای و درمانی در شهرستان بوشهر انجام می‌شود و سازمان تأمین اجتماعی با داشتن سه واحد بیمه‌ای در شهر بوشهر و جزیره خارک و همچنین بزرگ‌ترین بیمارستان استان و درمانگاه تخصصی و کانون بازنشستگان توان خویش را در این راه به کار بسته است.
وی پوشش و ارتباط با 15هزار بازنشسته و مستمری بگیر و استقرار کانون بازنشستگان را از دیگر مجموعه مرتبط اداره کل تأمین اجتماعی استان عنوان داشت و افزود: شعبه یک بوشهر و دو بوشهر و همچنین شعبه خارک بیشترین تعداد بازنشستگان و بازماندگان را تحت حمایت داشته که مجموعاً در کانون بازنشستگان شهرستان بوشهر عضویت دارند.
مقام ارشد تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به نحوه عملکرد شعبه و تعداد بیمه شدگان جزیره خارک تأکید کرد: تلاش مجموعه کارکنان تأمین اجتماعی با رویکرد ارائه خدمات بهتر به ساکنین، اهالی و بیمه پردازان جزیره خارک است و مسائل و پیشنهادات مطروحه در جلسات هم اندیشی برگزار شده بین شورای اداری بخش خارک و فرمانداری بوشهر به صورت ویژه پیگیری می‌شود و تا حصول نتیجه، از دست اقدام خارج نمی‌شود.
رازه افزود: قسمت اعظم درخواست‌های صیادان و تعاونی‌های صیادی مورد بررسی قرار گرفته که با ابلاغ بخشنامه جدید بیمه‌ای حوزه دریانوردی کارفرمایان صیادی و صیادانی که تاکنون تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نبوده‌اند مشمول شده و قسمتی از حق بیمه آنان از محل یارانه دولت تأمین می‌شود.
وی تعامل دو سویه در انتقال سریع مسائل و مشکلات مردم را مهم دانست و تأکید کرد: در صورتی که حق بیمه‌ها و مطالبات صندوق تأمین اجتماعی به‌موقع پرداخت شود سازمان نیز می‌تواند خدمات مطلوب‌تر و بهتری به مجموعه هدف ارائه کند که بهتر شدن امور و رضایت‌مندی بیشتر را در پی دارد.
فرماندار بوشهر نیز با تاکید بر خدمت بی‌منت در راستای ولایت مداری مسئولان، گفت: خدمات تأمین اجتماعی طی دولت نهم و دهم متحول شده و مسؤلان با هماهنگی باید تلاش بیش از پیش به خرج دهند تا مردم که صاحبان اصلی انقلاب و ایران اسلامی هستند از خدمات بهرمند شوند و رضایتمندی همگانی حاصل شود.
وی نیاز بستر توسعه اقتصادی و اجتماعی و صنعتی را در گرو بالا بردن امنیت زندگی اقشار کارگر و ضعیف جامعه دانست و اظهار داشت: شهرستان بوشهر با ترکیب ویژه‌ای که از لحاظ ساختار جمعیتی دارا بوده نیاز به توجه بیشتری به ارائه و تنوع خدمات دارد. 
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول