اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی در سطح کشور؛

طرح انتخاب رابطان بازرسی بقاع متبرکه و موقوفات انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طرح بازرسی در سطح بقاع متبرکه و موقوفات کشور با انتخاب رابطان بازرسی در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دارد.

طرح انتخاب رابطان بازرسی بقاع متبرکه و موقوفات انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن علی موسوی نسب بعد از ظهر امروز در نخستین همایش آموزشی توجیهی بازرسان ادارات اوقاف و امور خیریه فارس در شیراز اظهار داشت: به دنبال نهادینه شدن بازرسی در سطح سازمان اوقاف هستیم.
موسوی نسب سازمان اوقاف را یک سازمان دو لایه دانست و افزود: لایه نخست آن پرسنل و کارکنان و لایه دوم مردم هستند که بیش از 1.5 میلیون نفر در سطح کشور به عنوان خادم، هیئت امنا، متولی، واقف و مستاجر با این سازمان همکاری رسمی و قانونی دارند.
موسوی نسب لایه مردمی سازمان اوقاف را مهم‌ترین بخش اوقاف کشور نام برد و اضافه کرد: به زودی در بقاع متبرکه و موقوفات کشور رابطان بازرسی انتخاب می‌شوند که این اقدام سازماندهی بازرسی در بقاع متبرکه و موقوفات را در پی دارد.
در ادامه مدیرکل سازمان بازرسی استان فارس نیز گفت: با انجام بازرسی، نیروهای خدوم و غیر کارآمد را از یکدیگر تشخیص می‌دهیم.
محمد عبودی فقدان بازرسی در دستگاه‌های اجرایی را موجب بروز مفاسد اداری و اجرایی و از دست رفتن روحیه اعتماد مردم به هر سازمان و یا مرکز ذکر کرد.
به گزارش فارس، نخستین دوره آموزشی توجیهی بازرسان اوقاف و امور خیریه فارس به مدت یک روز همراه با آموزش مبانی بازرسی امروز در شیراز برگزار شد.
بیش از 120هزار موقوفه و 8 هزار و 51 بقعه متبرکه در کشور زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه وجود دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول