اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت؛

انجام بیش از 92 هزار بازرسی در همدان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از انجام 92 هزار و 872 فقره بازرسی از واحدهای صنفی همدان خبر داد.

انجام بیش از 92 هزار بازرسی در همدان
علیرضا شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در طول سال جاری 92 هزار و 872 فقره بازرسی از واحدهای صنفی موجود در سطح استان به عمل آمده است.
وی گفت: از این میزان 48 هزار و 234 مورد توسط بازرسان بازرگانی و 44 هزار و 638 مورد آن توسط بازرسان مجامع امور صنفی انجام شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اضافه کرد: از این تعداد بازرسی به عمل آمده 7 هزار و 565 پرونده تشکیل شده که تمام آنها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال و مورد بررسی قرار گرفته است.
وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر 42 میلیارد و 192 میلیون ریال بوده که احکام آنها نیز صادر شده است.
شجاعی ادامه داد: بیشترین ارزش پرونده‌های تشکیل شده در بخش قند و شکر و روغن نباتی بوده که 11 میلیارد و 649 میلیون ریال پرونده در این بخش تشکیل و به مراجع ذیربط ارجاع شده است.
وی تصریح کرد: کمترین تخلف نیز در بخش شیرینی‌جات بوده که 144 میلیون ریال پرونده در این بخش تشکیل و به مراجع مرتبط ارجاع داده شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: طی این مدت 6 هزار و 29 گزارش توسط مردم استان همدان به واحد 124 سازمان اعلام شده که از این میزان 3 هزار و 29 مورد متخلف شناخته شدند.
وی گفت: طی این مدت 746 گشت مشترک توسط کارشناسان این سازمان و نمایندگان اداره بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اداره کل دخانیات و شرکت غله انجام شده است.
شجاعی در پایان تأکید کرد: طی این مدت 778 مورد گزارش توسط ناظران افتخاری بازرگانی اعلام شده که مورد بررسی قرار گرفته و احکام آن نیز صادر شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول