اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

حضور حداکثری در انتخابات مجلس سرلوحه کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه ما در انتخابات این ‌است، راهی را که ‌ولایت می‌پذیرد، انتخاب کنیم و حضور اکثریت، انتخاب اصلح و حفظ وحدت را سرلوحه خود قرار دهیم.

حضور حداکثری در انتخابات مجلس سرلوحه کار قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان انار اظهار داشت: وظیفه ما در انتخابات این ‌است، راهی را که ‌ولایت می‌پذیرد، انتخاب کنیم و حضور اکثریت، انتخاب اصلح و حفظ وحدت را سرلوحه خود قرار دهیم.
وی افزود: تنها جایی که دشمن بیشتر به میدان می‌آید در انتخابات است و اگر جمهوری اسلامی آسیبی ببیند، ما در اردن، یمن، مصر، فلسطین،  بحرین، تونس و دیگر کشورهای اسلامی ضربه می‌خوریم و حیات دنیای اسلام نظام جمهوری اسلامی است و با یک رأی مردم جهان اسلام تغییر می‌کند و رأی هر کدام ما اثر‌گذار است.   
شیرازی تصریح کرد: به افراد صالح، پیرو رهبری و ولایت، کسانی که در طول دوران انقلاب یار و یاور انقلاب و در تمام زمینه‌ها با مردم و همراه و همگام بودند، رأی دهید.  
وی ‌آگاهی مردم را از دسیسه‌های فتنه‌گران بسیار مؤثر دانست و افزود: راهنمایی‌های ولایت، رهبری و روحانیت معظم بود که ملت شریف ایران حقیقت را درک کرد.
همچنین جشنواره ممتازان فرزندان شاهد و ایثارگر ‌بالای 50 درصد‌ در شهرستان انار برگزار شد.
‌حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار با تقدیر و تشکر از این دانش‌آموزان به نقش شهید و شهادت و جایگاه و منزلت شهدا پرداخت و گفت: ما باید راه شهدا را بپیماییم و هیچ موقع آنان را فراموش نکنیم.
وی افزود: شهدای صدر اسلام امام خود را می‌دیدند، اما اکثر شهدای ما حتی امام خود را هم ندیدند.
ابراهیمی ابراز داشت: ما باید هوشیار و بیدار باشیم که دشمن همیشه در کمین است و به هر نحوی که بتواند می‌خواهد ضربه بزند و شما دانش‌آموزان با درس خواندن خود انقلاب را بیمه و حافظ آن می‌توانید باشید.
به گزارش فارس در پایان از 19 نفر از دانش‌آموزان ممتاز، فرزندان شاهد و ایثارگر با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول