اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

انتخابات مجلس اثرات مهمی در سطح بین‌الملل دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: انتخابات مجلس اثرات مهمی در سطوح ملی و بین‌المللی دارد.

انتخابات مجلس اثرات مهمی در سطح بین‌الملل دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت بعد از ظهر امروز در نشست هفته ثبت‌احوال با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به گونه ای طراحی شده است که مردم بیشترین نقش را دارند، اظهار داشت: طی انتخاباتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته مردم با حضور خود در این انتخابات ثابت کرده‌اند که حامی نظام و انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت است، گفت: قطعاً مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس هم حضوری باشکوه را رقم خواهند زد.
شفقت حضور پرشور مردم در انتخابات را نشان دهنده شعور و درک سیاسی بالای آنان دانست و افزود: مردم مثل گذشته با حضور خود در این انتخابات برنامه های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.
وی با اشاره به شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات تصریح کرد: ستاد انتخابات در سه حوزه اصلی بجنورد، شیروان و اسفراین آمادگی کامل برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات را دارد که این افراد می‌توانند به صورت اینترنتی و یا حضور در یکی از حوزه‌ها ثبت نام کنند.
به گفته نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، ستاد انتخابات در تمام حوزه‌ها شکل گرفته و آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران انتخابات ارائه شده است.
وی در ادامه با تبریک هفته ثبت‌احوال افزود: جایگاه ثبت احوال بسیار با ارزش و مهم هم برای آحاد جامعه و هم برای مدیران حاکمیتی است.
شفقت با اشاره به اهمیت کار ثبت‌احوال گفت: وقتی آمار دقیق و مدیریت شده باشد حاکمیت می‌تواند نیازمندی‌های آینده جامعه را برنامه ریزی کند.
وی با بیان اینکه دقت و صحت اسناد کار خیلی مهمی است، اظهار داشت: بر اساس این اسناد تصمیم‌های سیاسی‌، اجتماعی و اقتصادی گرفته می‌شود‌.
استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اسلام برای انسان یک جایگاه و کرامت خاصی قائل است که همان هویت شخصی و ذاتی انسان است.
وی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین نام گذاری در استان به نام ائمه اطهار (ع) است آن را نشانه هویت دینی و اسلامی مردم خراسان شمالی عنوان کرد.
مدیر کل ثبت احوال نیز در این دیدار اظهار داشت: بیشترین نام گذاری در سطح استان به نام ائمه اطهار (ع) است که بیش از 51 درصد به نام پیامبر اسلام و 12 امام و فاطمه زهرا (س) است.
جعفر گلزاری اظهار داشت: بیشترین نام بانوان این استان نیز با 23 درصد با نام فاطمه زهرا (س) است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول