اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی مطرح کرد؛

پیش‌بینی کاندیداتوری 50 نفر از خراسان شمالی در انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به آغاز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس گفت: پیش بینی می‌شود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 50 تا 60 نفر در این استان کاندیدا شوند.

پیش‌بینی کاندیداتوری 50 نفر از خراسان شمالی در انتخابات مجلس نهم
سید کریم سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در استان خراسان شمالی آغاز شد.
وی افزود: استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی پنج نماینده دارد که چهره‌ها و نامزدهای احزاب و گروه‌های سیاسی و یا افراد مستقل از صبح امروز برای حضور در انتخابات مجلس نهم و راه‌یابی به مجلس اقدام به نام‌نویسی خواهند کرد.
سجادی تصریح کرد: سه حوزه انتخابیه استان خراسان شمالی شامل، حوزه انتخابیه بجنورد متشکل از شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه اسفراین متشکل از شهرستان اسفراین و حوزه انتخابیه شیروان تشکیل شده از شهرستان‌های شیروان و فاروج است.
وی ادامه داد: نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری‌های سطح خراسان شمالی آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.    
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به حساسیت شرایط کنونی به ویژه در آستانه برگزاری انتخابات اظهار داشت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این آزمون مهم‌ترین رویکرد مسئولان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: در شرایط حساس کنونی دست‌اندرکاران انتخابات مسئولیت دارند دقیق و با برنامه و بدون ابهام عمل کرده و هیچ نقطه ابهامی باقی نگذارند و انتخابات را به نقطه قوت دیگری برای نظام تبدیل کنند.
وی اضافه کرد: مسئولان ستاد انتخابات وظیفه دارند که در کمال امانت‌داری زمینه حضور پرشور مردم را در این انتخابات فراهم کنند.
سجادی همچنین با اشاره به اینکه انتخابات باید با حفظ وحدت و در عین بی‌طرفی برگزار شود، اظهار داشت: بر اساس قانون هرگونه استفاده از اموال دولتی برای تبلیغ کاندیداهای احتمالی ممنوع بوده و با این موارد تخلفات برخورد قانونی می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: قانون مداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب باید محور شرکت همه مسئولان و کمیته‌ها در انتخابات نهمین دوره مجلس باشد.
وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس که اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: رمز موفقیت وحدت، اتحاد و همدلی است.
سجادی اظهار داشت: برای پیروزی در این انتخابات باید رهبری را محور اتحاد و ائتلاف قرار دهیم و از هرگونه تخلف بپرهیزیم.    
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی مهم‌ترین هدف در برگزاری انتخابات را حضور حداکثری مردم در این آزمون برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا همچون سایر انتخابات گذشته، شاهد یک انتخابات باشکوه و گسترده در کشور باشیم.     
وی در ادامه از پیش‌بینی 702 صندوق اخذ رای خبر داد و گفت: از این تعداد، 269 صندوق ثابت شهری، 128 صندوق ثابت روستایی، 18 صندوق سیار شهری و 278 صندوق نیز سیار روستایی است.
سجادی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این انتخابات 50 تا 60 نفر در استان کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول