اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

امکان جعل شناسنامه‌های مکانیزه وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: شناسنامه‌های مکانیزه‌ای که برای مردم صادر خواهد شد امکان هیچگونه جعلی را ندارد.

امکان جعل شناسنامه‌های مکانیزه وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سیروس صابری ‌امشب در مراسم روز ملی ثبت احوال که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: سوم دی ماه برابر با روز ملی ثبت احوال است که در سالروز نود و چهارمین سالروز تشکیل ثبت احوال، این روز را به شما پاسداران مرزهای هویتی و تابعیتی ملت ایران تبریک می‌گوییم.
وی ادامه داد: ما در کشور و استان قزوین شاهد خدمات ثبت احوال هستیم که عاشقانه و دلسوزانه تلاش می‌کنید و این سازمان، سازمانی پیشرو است و تغییراتی که در سند هویتی انجام شده است، شناسنامه‌ها عوض شده و شناسنامه‌های جدید مکانیزه برای مردم صادر خواهد شد که امکان هیچگونه جعلی را ندارد، اقدامی قابل تقدیر است و ان‌شاءالله این حرکت به روز ادامه یابد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به وعده داده شده مبنی بر صدور کارت هوشمند که اطلاعات وسیعی را از یک فرد دربرمی‌گیرد امیدواریم این کار صورت گیرد و این اقدامات نشان می‌دهد که فکر و تلاش در پشت این کار‌ها است و ثبت احوال، سازمانی به روز است.
وی عنوان کرد: ما نیز در مجموعه استانداری، اطلاعاتی را از این اداره کل دریافت می‌کنیم که شامل آمار تولد، وفات، ازدواج و طلاق می‌شود که اینها مبنای کار ما قرار می‌گیرد و در مقابله و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با رویکرد فرهنگی این آمار می‌تواند برای ما بسیار مفید باشد.
صابری تصریح کرد: این آمار مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و در برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند بسیار ما را یاری کند؛ ان‌شاالله این سازمان همچنان به روز باقی بماند و برون‌سپاری برخی خدمات نشان می‌دهد که برای آسایش مردم در دریافت خدمات فکر می‌شود تا یکسری از دفاتر آی‌سی‌تی روستایی و دفاتر پیشخوان دولت برخی خدمات را ارائه دهند.
وی تأکید کرد: اینکه برخی خدمات به مردم به صورت الکترونیکی ارائه شود نشان می‌دهد که می‌خواهیم مردم خدمات را در آرامش و راحتی دریافت کنند بنابراین از اقدامات صورت گرفته در این اداره کل تشکر می‌کنیم.
در ادامه مدیرکل ثبت احوال استان قزوین اظهار کرد: روز سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال نامگذاری شده است که از تلاش کسانی که در مجموعه ثبت احوال و در عرصه پاسداری از مرزهای هویتی و تابعیتی فعالیت می‌کنند، سپاسگزارم.
اصغر آراسته خطاب به کارکنان ثبت احوال استان افزود: ماحصل یک سال تلاش و زحمت شما در ثبت احوال منجر به این امر شد که در سال گذشته و در هشت ماهه سال جاری این اداره کل در طرح تحرک سازمان ثبت احوال کشور رتبه نخست را کسب کرد.
وی یادآور شد: همچنین اداره کل ثبت احوال استان در محور خدمات به مردم و تکریم ارباب رجوع در استان رتبه اول و در رضایتمندی در بین 68 دستگاه اجرایی رتبه پنجم را کسب کرد.
مدیرکل ثبت احوال استان قزوین خاطر نشان کرد: ما نود و چهارمین سال خدمت صادقانه و بی‌منت به ایرانیان را در ثبت احوال گرامی می‌داریم و آرزوی موفقیت و حرکت در مسیر ارائه خدمات هرچه بیشتر و هرچه بهتر به مردم ایران اسلامی را داریم.
در پایان این مراسم از بازنشستگان و تعدادی از کارکنان اداره کل ثبت احوال استان قزوین تقدیر شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول