اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد:

اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن اسلحه در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن اسلحه‌های شکاری در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن اسلحه در شادگان
سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: طبق طرح سراسری و کشوری "شناسنامه‌دار کردن اسلحه‌ها و صدور مجوز برای آنها"، فرمانداری این شهرستان نیز نسبت به اجرای طرح مذکور اقدام کرد.
وی افزود: این شهرستان به دلیل هم‌مرزی بودن و در مسیر قرار داشتن راه‌های ارتباطی به ماهشهر و آبادان همواره در تردد انواع کالاهای مجاز و غیرمجاز قرار دارد.
فرماندار شادگان تصریح کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهور این منطقه به خوبی راه‌های ارتباطی مربوط به این مسیر را پوشش می‌دهد اما باز در مواردی تخلفاتی صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: فرمانداری این شهرستان تاکنون در راستای تعامل با بخش‌های مختلف شهرستان و آسایش زندگی شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.
فیوضی اضافه کرد: بر اساس طرح مذکور به شهروندان اعلام کردیم که داوطلبانه و در راستای تعامل با نیروی انتظامی این شهرستان نسبت به تحویل اسلحه‌های غیرمجاز خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در بین شهروندان با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بسیاری از مردم با نیروی انتظامی و کلانتری‌های شهرستان نسبت به صدور مجوز و شناسنامه‌دار کردن اسلحه‌های خود همکاری مطلوبی کردند.
فرماندار شادگان با تشکر از این حرکت شهروندان ادامه داد: در این راستا از آغاز اجرای طرح، 16 آذرماه سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و 334 قبضه اسلحه شکاری در شهرستان تحویل نیروی انتظامی داده شده است.
وی با بیان اینکه این طرح تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد داشت گفت: شهروندان به صورت داوطلبانه ضمن همراه داشتن کپی کارت ملی و اسلحه خود می‌توانند به پاسگاه‌های محل سکونت‌شان مراجعه کنند.
فیوضی افزود: در این راستا شهروندان پس از ثبت شماره و مشخصات اسلحه یک برگ رسید دریافت و پس از آن به‌منظور صدور مجوز استفاده از اسلحه مذکور به لشکر 92 زرهی استان خوزستان مراجعه خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شهروندان بیش از پیش تا پایان اجرای این طرح با نیروی انتظامی شهرستان تعامل مکفی را داشته و نسبت به تحویل اسلحه‌های شکاری خود اقدام کنند.
فرماندار شادگان در پایان با تقدیر از عملکرد جدی نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: همه تلاش ما برای ایجاد محیطی امن و منظم برای آسایش شهروندان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول